قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

آشنایی با انواع کولرگازی گری


کولر گازی گری دارای محبوبیت زیادی می باشد. این برند از کیفیت بالایی برخوردار است و در میان دیگر برند های موجود در بازار مطرح می باشد. شرکت گری تولیدکننده محصولات سرمایشی و گرمایشی می باشد که در راستای تولید تهویه مطبوع بسیار موفق عمل کرده است. این برند در مدل های مختلف طراحی و تولید شده است که در ادامه این مطلب به آشنایی با آنها خواهیم پرداخت.

 

آشنایی با انواع کولر گازی گری

1. کولر های گازی گری در مدل پنجره ای: کولر گازی گری در مدل پنجره ای بسیار ساده طراحی شده است. کولرگازی پنجره ای از دو بخش خارجی و داخلی تشکیل شده است که نصب این سیستم تهویه هوا، به صورت مطبوع به این شکل می باشد که بخش خارجی دستگاه بیرون و در مجاورت هوای باز نصب می شود. و بخش داخلی که همان خنک کننده فضا می باشد به دیوار و در داخل محیط نصب می شود. این سیستم سرمایشی در مدل های مختلف و همچنین ظرفیت های 9000 هزار تا 24000 هزار بی تی یو ساخته و تولید شده است.

2. کولرهای گازی گری در مدل ایستاده: یکی از معروفترین و در واقع بهترین مدل های کولر گازی گری کولرهای ایستاده گری می باشد که دارای کیفیت و محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارد. این سیستم سرمایشی و همچنین گرمایشی مناسب فضاهایی با متراژ زیاد مانند تالارها و سالن های بزرگ می باشد. این دستگاه از توان و قدرت بالایی در تولید هوای مطبوع در قالب سرمایش و گرمایش دارد. کولر گازی گری در مدل ایستاده در ظرفیت های 24000 هزار و همچنین 80000 هزار بی تی یو طراحی شده است. کمپرسور استفاده شده در این کولرگازی در مدل روتاری می باشد که کیت آن نیز اینورتر می باشد.

 

3. کولرهای گازی گری در مدل اسپلیت: کولر های گازی در مدل اسپلیت، از دیگر محصولات تهویه هوا می باشد که دارای محبوبیت خاص و ویژه در بین مصرف کنندگان قرار گرفته است. این سیستم گرمایشی در مدل های مختلف به صورت گسترده طراحی و تولید می شوند. اسپلیت های شرکت گری، به دو بخش یونیت خارجی و داخلی طراحی شده اند. که بخش داخلی همان خنک کننده محیط به صورت مطبوع می باشد و بخش خارجی از طریق اتصال با لوله مسی یونیت داخلی را هدایت می کند. این سیستم ظرفیت های 10000 هزار و همچنین تا 36000 هزار بی تی یو را پشتیبانی می کند.

4. کولرهای گازی گری در مدل پرتابل: این سیستم به اسم حمل کننده نیز معروف می باشد. یعنی جابجای آن به آسانی امکان پذیر است. این مدل از کولرهای گازی گری در ظرفیت های 9000 هزار و 12000 هزار و همچنین 13000 هزار و 14000 هزار طراحی و تولید شده است. می توان گفت این سیستم تهویه هوا برای محیط های کوچک در نظر گرفته شده است.


5. کولرهای گازی گری در مدل داکت اسپلیت: این دستگاه دارای سیستم مرکزی می باشد که نصب آن در سقف و اصولا سقف های کاذب ایجاد می شود. از دو یونیت خارجی و داخلی تشکیل شده است که یونیت های داخلی توسط دریچه به سقف اتاق متصل است و به صورت کانال کشی انجام می شود. یونیت خارجی در بیرون از ساختمان نصب می شود. ظرفیت در نظر گرفته شده در این سیستم 24000 هزار تا 60000 هزار بی تی یو می باشد.


منبع: سرما گرما

دلایل استفاده از دوربین هایک ویژن

هایک ویژن به عنوان پیشرو در صنعت دوربین مداربسته و تولید محصولات نوآورانه ، همیشه مورد توجه مشتریان بوده است.

لیست کامل محصولات این تولید کننده چینی با قیمت های مختلف ، هر توانایی مالی را برای مشتریان فراهم می کند. برای انتخاب سیستم دوربین مداربسته مورد نیاز آنها.

یکی از پرفروش ترین سری محصولات هایک ویژن سری Turbo HD است که در آن برخی از مهمترین دلایل انتخاب این سیستم را توضیح می دهیم.

1-قیمت مناسب

شاید مهمترین دلیل انتخاب سیستم Hikvision Turbo HD قیمت مناسب آن باشد.

در مقایسه با سیستم شبکه ، دوربین های توربو HD اگر کیفیت تصویر آنها با دوربین های IP یکسان باشد ، بسیار ارزان تر هستند.

در پروژه های متوسط ​​، کوچک و حتی بزرگ ، قیمت دوربین توربو HD مناسب است

یک عامل مهم در انتخاب سیستم نظارت.

2-تنوع زیاد

محصولات هایک ویژن توربو HD دارای تنوع زیادی هستند.

دوربین های 1 مگاپیکسلی تا 12 مگاپیکسلی با انواع DVR ها ،

عامل دیگر این است که می توان از این سیستم ها برای تأمین نیازهای امنیتی استفاده کرد.

3-کیفیت

ویژگی بارز دوربین های Hikvision Turbo HD کیفیت تصویر یکسان این محصولات با تجهیزات شبکه است. تفاوت اصلی این دوربین ها با تجهیزات شبکه در بستر انتقال تصویر این دوربین هاست. سکوی انتقال تصویر دوربین Turbo HD کابل کواکسیال RG59 است.

کار با تجهیزات Turbo HD بسیار ساده است و مشتریان در هر سطح می توانند به راحتی با این تجهیزات کار کنند.

4-کاربرد راحت

عملکرد ساده و بدون تاخیر این دوربین ها مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است

برای استفاده از سیستم هایک ویژن توربو HD برای تأمین نیازهای امنیتی آنها.

امروزه ، استفاده از سیستم های نظارت تصویری در هر سطح در حال گسترش است

در این بین انتخاب کالایی مناسب که علاوه بر کیفیت بالا ، دارای قیمت مناسب و عملکرد ساده ای نیز باشد.

این می تواند نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

مزایا و معایب باتری UPS

UPS می تواند بر اساس نیاز کاربر دارای مزایا و معایبی باشد ، در زیر توضیح خواهیم داد.

مزایای تأمین انرژی برگشت ناپذیر:

پایداری قدرت:

یو پی اس اطمینان می دهد که وقتی برق قطع می شود همچنان در آن است. همچنین قدرت را در هنگام افزایش فشار ، افزایش و کاهش تنظیم می کند و باعث می شود تجارت شما سازگارتر باشد.

تداوم قدرت:

وقتی قطعی برق وجود داشته باشد ، قطعی برق وجود ندارد. این تضمین نمی کند که دستگاه های مهم قبل از شروع تولید کننده های پشتیبان ، برق خود را از دست می دهند.

از دست دادن اطلاعات مهم جلوگیری می کند:

باتری UPS اطمینان حاصل می کند که در صورت قطع شدن برق هیچ دستگاه الکتریکی متوقف نمی شود ، بنابراین از تمام اطلاعات شما محافظت می شود و برای اطمینان از از دست رفتن داده ها ، باید خدمات مهم را خاموش یا به ژنراتورهای پشتیبان خود متصل شوید.

حفاظت از ماشین آلات / تجهیزات:

به طور مشابه با محافظت از داده ها ، UPS اطمینان می دهد که دستگاه های حساس آسیب نمی بینند. با این کار می توانید مولدهای پشتیبان را به درستی خاموش یا روشن کنید.

کاهش سر و صدا:

برخلاف ژنراتورهای پشتیبان ، یو پی اس تقریباً هیچ خروجی سر و صدایی ندارد ، به این معنی که در عملکرد روزانه شما تداخلی ایجاد نخواهد کرد و تقریباً در هر جایی قابل نصب است.

اجاره ویلا در کردان

 اجاره ویلا در سفرهای داخلی در ایران محدود به استانهای گیلان و مازندران نیست. در استان تهران مناطقی وجود دارد که مقاصد جذاب گردشگران است و اجاره ویلا در اطراف تهران بسیار رونق دارد.

یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری در غرب تهران کردان است. به خصوص اگر در تهران زندگی می کنید ، می توانید با فاصله کمی به کردان بروید و تعطیلات خود را در ویلاها و استخرهای لوکس اطراف تهران بگذرانید. کردان در کنار رودخانه های خروشان و با مناطق جنگلی و باغ های سرسبز واقع شده است ، یک مکان محبوب گردشگری برای دوستداران طبیعت است. بافت روستایی آن نیز بسیار جذاب است و سفر شما به این منطقه را به یاد ماندنی می کند. بنابراین ، خصوصاً در ایام تعطیل ، تقاضا برای اجاره ویلا در  کردان زیاد است.

مزایای رزرو ویلا

اجاره ویلا شخصی هنگام مسافرت نسبت به سایر اقامتگاه ها مانند هتل دارای مزایایی است. در زیر برخی از این مزایا را ذکر خواهیم کرد.

خصوصی و سخاوتمندانه: اقامت در ویلا باعث راحتی مسافران می شود. آنها در یک مکان خصوصی هستند که غریبه ها در آن جا حرکت نمی کنند. آنها همچنین نگران نیستند که سر و صدای آنها مسافران دیگر را ناراحت کند. احساس در هتل می تواند آزار دهنده باشد. از طرف دیگر ، برخلاف اتاق هتل ، ویلا ها سخاوتمندانه هستند و می توانید از فضای طبیعی اطراف ویلا لذت ببرید و در حیاط آن جمع شوید. حتی می توانید ویلا را برای موارد خصوصی مانند جشن تولد رزرو کنید.

مجلل و جادار: بیشتر ویلا ها بزرگ هستند و به خصوص اگر هزینه کنید ، می توانید زندگی در یک فضای مجلل و مجلل را تجربه کنید. این ویلا ها اغلب از جمله استخرهای سرپوشیده یا روباز ، مبلمان و تختخواب ، تلویزیون ، کلاه فرنگی و بالکن از امکانات رفاهی خوبی به مهمانان برخوردار هستند.

انتخاب آزادتر: رزرو ویلا زمان شما را محدود می کند. برخلاف هتل ، هر زمان که بخواهید می توانید صبحانه ، ناهار یا شام بخورید. به خصوص زمان محدود صبحانه در هتل ها مهمان ها را به زمان خواب و بیدار شدن محدود می کند ، اما در ویلا شما می توانید شب هر وقت بخواهید بخوابید و روز بعد و هر وقت صبحانه بخورید. در هر زمان می توانید به گشت و گذار در خارج از ویلا بروید و در هر زمان به محل اقامت برگردید و شام بخورید.

مکان های ویژه: می توانید در مکان هایی که کمتر در چنین مکان هایی ساخته شده است ویلاها را برای اجاره رزرو کنید. ویلا ها ، برخلاف اکثر هتل ها ، اغلب در مکان های خاص ، رویایی و خلوت واقع شده اند.

ممکن است فکر کنید که رزرو آنلاین هتل ها بسیار راحتتر از ویلا امکان پذیر است ، اما اکنون می توانید هر زمان که بخواهید سفر کنید ویلای آن را بصورت آنلاین رزرو کنید. با رزرو آنلاین می توانید ویلاها و امکانات آنها را مقایسه کرده و ویلا مورد نظر خود را اجاره کنید. نکته دیگر در مورد اجاره آنلاین این است که شما می توانید اجاره خود را با خیال راحت و بصورت آنلاین در سایت های معتبر پرداخت کنید.

مراحل و چارت ترخیص کالا از گمرک

مراحل ترخیص کالا از گمرک به شرح زیر است:

1. ثبت اظهارنامه در سیستم EPL

اولین مرحله برای ثبت سفارش و ترخیص کالا از گمرک ، تکمیل اظهارنامه در سیستم EPL و درج اطلاعات کالاها در این سیستم و بصورت آنلاین است. انجام این مرحله بصورت آنلاین است و نیازی به مراجعه حضوری نیست. طبق دستورالعمل های موجود در وب سایت رسمی گمرک (irica.gov.ir) برای ترخیص انواع کالا ، ارائه اظهارنامه گمرکی و کلیه اطلاعات مربوط به کالا برای ترخیص ضروری است.

 

مدارک لازم جهت اظهار کالا در گمرک

  1. اظهارنامه وارداتی قطعی
  2. کپی کارت ویزیت معتبر ، رسید انبار
  3. بارنامه
  4. ترخیص کالا از گمرک
  5. گواهی مبدا
  6. فاکتور یا لیست خرید
  7. اظهارنامه یا نامه ارزی به شما
  8. Proforma (پیش فاکتور)
  9. مجوز ثبت سفارش
  10. لیست عدالت
  11. خط مشی
  12. پروانه بهره برداری
  13. کاتالوگ ها و بروشورها
  14. مجوزهای قانونی و اسناد مورد نیاز برای ترخیص کالا مانند گواهی بهداشت ، استاندارد ، انرژی هسته ای ، قرنطینه نیروگاه و سایر موارد
  15. وکالت نامه رسمی ، کارت بدهی
  16. مجوز صادرات

لازم به ذکر است که برای تکمیل فرم در سیستم الکترونیکی مراقبت زیادی لازم است. شما می توانید این فرم را به عنوان صاحب کالا یا نماینده قانونی آنها تکمیل کنید ، اما به خاطر داشته باشید که مبلغی که برای هزینه ورودی پرداخت می کنید یکی از اطلاعات ضروری و در عین حال مهم در اظهارنامه ای است که در مرحله پردازش است.

 تکمیل اعلامیه شمرده خواهد شد. بنابراین در تکمیل فرم اظهارنامه بسیار مراقب باشید تا روند تکمیل آن بدون اشتباه انجام شود و خسارت مالی نبینید. در پایان ، این سیستم یک شماره سریال و یک شماره چرخش به شما می دهد. آن را چاپ کنید و برای مراحل بعدی ذخیره نکنید.

2. احراز هویت و مسیریابی

در این مرحله ، بخش احراز هویت ، که بخش فنی گمرک است ، اسناد شما را بررسی می کند و در صورت تأیید ، شماره ثبت یا کلبه را به شما اختصاص می دهد. دریافت کلبه به این معنی است که اظهارنامه واردات یا صادرات کالاهای شما با شماره خاصی ثبت و سپس مهر می شود.

3. کنترل کالا

در فرآیند ترخیص کالا ، کالاهای شما باید یکی از سه مسیر سبز ، زرد و قرمز را برای ارزیابی طی کنند. قرار گرفتن در مسیر زرد و قرمز به این معنی است که محصول شما باید توسط کارشناسان و بازرسان کنترل شود تا با اسنادی که ارائه کرده اید مقایسه و مطابقت داشته باشد. دایره ارزش ، مقدار اعلام شده ، سوابق گمرکی و غیره بررسی می شود.

برای اطلاعات در مورد مسیرهای گمرکی سبز ، زرد و قرمز کلیک کنید.

4. اخذ مجوزهای لازم

اگر محصول شما برای انتشار محصول و گواهینامه های تعیین شده توسط کارشناسان به مجوزها و مدارک لازم نیاز دارد ، باید در این مرحله تکمیل شود. گواهینامه هایی مانند استاندارد ، بهداشت ، ارتباطات از راه دور ، قرنطینه ، انرژی هسته ای ، تجهیزات پزشکی ، جهاد ، وزارت راه ، مالیات و ... از جمله آنها هستند.

5. بررسی تعرفه ها و تطبیق کالاها توسط یک متخصص

در این مرحله ، کارشناسان خدمات تعرفه گمرکی کالاها را بررسی می کنند و آنها را با اسناد کالا مطابقت می دهند. همچنین کارشناسان مجوزهای مرحله قبلی را مجدداً رصد می کنند ، آن را بررسی و مطابقت می دهند و در صورت عدم وجود مشکلی ، آن را امضا و تأیید می کنند.

6. صندوق و صدور سند ترخیص

صاحب کالا باید هزینه تعیین شده توسط گمرک را پس از تأیید نهایی به صورت نقدی پرداخت کند و پس از دریافت رسید مجوز سبز گمرک ، بار وی صادر می شود. و صاحب کالا می تواند اقدامات لازم را برای برداشت کالا از گمرک انجام دهد.

7. مجوز انبار و بارگیری

پس از صدور سند ترخیص کالا از گمرک ، هنگامی که تسویه حساب با شرکت حمل و نقل انجام می شود ، پس از دریافت رسید انبار و مدارک مورد نیاز ، مجوز ترخیص کالا از گمرک صادر می شود و هزینه انبارداری باید پرداخت شود. این هزینه در گمرکات مختلف متفاوت است و شامل موارد زیر است: هزینه تخلیه و بارگیری ، بیمه کالا ، زمان تحویل کالا در انبار و غیره.

8. خروج کالا از گمرک

پس از انجام کلیه مراحل فوق ، صاحب کالا می تواند قبض انبار را از انباردار گمرک دریافت کند. در واقع پس از بررسی مجوز سبز گمرک درب خروج ، انباردار چراغ انبار را صادر می کند و صاحب کالا می تواند برای بارگیری کالا به وسیله نقلیه گمرکی وارد شود. کالاها مجاز به خروج خواهند بود.