قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

ویژگی یو پی اس های آفلاین چیست؟

در شرایط عادی کارکرد ، منبع تغذیه متصل به UPS مستقیماً از طریق مسیر بای پس تامین می شود و اینورتر هیچ نقشی در این مسیر ندارد.

هنگامی که سطح ولتاژ ورودی کمتر یا بیشتر از حد تعیین شده است ، در این لحظه سوئیچ به صورت ایستا کار می کند و بار متصل به UPS توسط اینورتر و باتری تامین می شود.

زمان انتقال در UPS آفلاین در مقایسه با نوع خط تعاملی و آنلاین بیشتر است

ویژگی های آفلاین

از جمله مزایای یو پی اس OffLine می توان به هزینه ، اندازه و وزن کم آن و همچنین راندمان بالای آن اشاره کرد. راندمان بالای این نوع یو پی اس به دلیل عدم وجود اینورتر در شرایط عادی کار است که باعث کاهش تلفات می شود.

عیب این سازه مدت طولانی آن در تغییر حالت مسیر بای پس به حالت اینورتر است که در صورت حساس بودن بار به قطعی برق لحظه ای ممکن است به سیستم آسیب برساند. این زمان حدود 10 میلی ثانیه است.

در این نوع یو پی اس ، هیچ تنظیم ولتاژ برای خروجی وجود ندارد و فقط بار متصل به یو پی اس در برابر افزایش و کاهش شدید ولتاژ و همچنین قطع برق محافظت می شود.

توصیه می شود از این نوع UPS تا توان حدود 600 ولت استفاده کنید

در یو پی اس هایی که از فناوری آفلاین استفاده می کنند ، ورودی برق AC از شبکه اصلی مستقیماً به دستگاه های الکترونیکی متصل می شود که به آن فرآیند Y PASS گفته می شود.

در UPS آفلاین اینورتر خاموش وجود دارد که فقط زمانی کار می کند که برق Y PASS قطع شود و ولتاژ ورودی بسیار زیاد باشد و یکی از معایب آن این است که همیشه روشن نیست.

اگر برق قطع شود یا ولتاژ بیش از حد تعیین شده باشد ، از مسیر Y PASS خارج می شود و اینورتر با زمان بین 2 تا 10 میلی ثانیه شروع به کار می کند و سیستم های سوئیچینگ بار می توانند آن را تحمل کنند و منبع تغذیه UP این کار را نمی کند متوقف کردن.

در UPS های آنلاین ، تنها 2 مشکل از مشکلات برنامه حل شده است. در عملکرد ساده دستگاه UPS آفلاین ، هرگونه اختلالی که به دستگاه مشخص شده دریافت می شود از ورودی دریافت می شود و تجهیزات منتقل می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.