قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

واکنش بایدن به تصمیم ترامپ برای اعلام پیروزی زودهنگام چیست؟

نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به تصمیم ترامپ برای اعلام پیروزی زودهنگام در انتخابات ۳ نوامبر واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا یکشنبه به تصمیم احتمالی دونالد ترامپ برای اعلام پیروزی زودهنگام در انتخابات 3 نوامبر واکنش نشان داد و گفت: ترامپ به دنبال سرقت و دزدیدن این انتخابات نیست.

ترامپ یکشنبه این ادعا را رد کرده است که وی قصد اعلام پیروزی زودهنگام در انتخابات ریاست جمهوری را دارد.

ترامپ در عین حال گفت: جمهوریخواهان چالش های حقوقی و قانونی را برای جلوگیری از شمارش آرا پستی پس از روز انتخابات آغاز خواهند کرد و مانع از شمارش آرا پستی در روز پس از انتخابات خواهند شد.

ترامپ افزود: تصور می کنم این یک مساله وحشتناک است که آرا پستی حتی پس از انتخابات نیز جمع آوری و شمارش شود. به نظر من این یک مساله وحشتناک است که زمانی که مردم و ایالت ها فرصت کافی و طولانی برای شرکت در انتخابات داشته اند، حتی پس از روز انتخابات نیز آرا پستی جمع آوری و شمرده شود زیرا این تحولات تنها منجر به یک چیز خواهد شد.


ترامپ تاکید کرد: من تصور می کنم یک خطر بزرگتر وجود دارد و تصور می کنم بخش گسترده‌ای از تقلب ها و سوء استفاده ها رخ خواهد داد. ما قصد داریم روند انتخابات را همان شب انتخابات پایان دهیم ما این هدف را با وکلای مان دنبال خواهیم کرد.

به نوشته وبگاه آکسیوس، دونالد ترامپ به چند نفر از افراد مورد اعتماد خود گفته است که سه شنبه شب حتی اگر به نظر برسد از جو بایدن رقیب دموکرات خود جلوتر است، اعلام پیروزی خواهد کرد. این مطلب را سه نفر از افراد مطلع از این اظهار نظر خصوصی ترامپ مطرح کرده‌اند.

آکسیوس همچنین نوشته ترامپ در نظر دارد اگر با شمارش رای ‌‌های پستی در روزهای بعد، نتیجه تغییر یابد، نتایج جدید را زیر سوال ببرد و بگوید که دموکرات ها، انتخابات را دزدیده‌اند.


برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت https://www.tasnimnews.com/ مراجعه کنید.

نقشه کثیف ترامپ علیه ایران چیست؟

فارس/ منابع خبری به یک رسانه آمریکایی گفته‌اند دولت آمریکا قصد دارد با تحریم ایران ذیل قوانین مرتبط با تروریسم، رفع این تحریم‌ها توسط دولت‌های آینده را دشوارتر کند.
روزنامه وال‌استریت‌ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد کاخ سفید قصد دارد قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ایران را ذیل قوانین و مجوزهای مربوط به «تروریسم» که بازگرداندن آنها دشوارتر است تحت تحریم قرار دهد.

رسانه آمریکایی گزارش داده تصمیم ترامپ در شرایطی اتخاذ شده که اکثر نظرسنجی‌ها او را عقب‌تر از «دونالد ترامپ» نشان می‌دهند.

مقام‌های دولت ترامپ نگرانند که بازگشت احتمالی جو بایدن به برجام، تلاش‌ها برای اعمال فشار بر ایران و وادار کردن این کشور به حضور در میز مذاکره برای رسیدن به «توافقی بهتر» را بی‌ثمر خواهد کرد.