قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

معرفی انواع دوربین های مداربسته Turbo HD

با توجه به فضای رقابتی گسترده در جهان دوربین مدار بسته ، بسیاری از مارک ها محصولات خود را در بخش های مختلف ارائه می دهند تا سهم بازار را از دست ندهند. سیستم های Turbo HD دارای چندین زیر مجموعه هستند که یکی از مهمترین آنها دوربین های AHD است. یکی دیگر از محصولات مشابه دوربین مدار بسته Dahua HDCVI است. در اینجا دو مورد از مشهورترین مارک های تولید کننده محفظه H توربو وجود دارد:

دوربین مداربسته هایک ویژن HDTVI

هایک ویژن یکی از اولین برندهایی بود که این دوربین ها را تولید کرد. هایک ویژن که نام خود را برای این دوربین ها از کلمات High Definition Transport Video Interface انتخاب کرده است ، محصولات متعددی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. دوربین مداربسته هایک ویژن که کابل کشی را تا 500 متر بهینه کرده است ، این سیستم را بسیار بهبود بخشیده است. برخلاف دوربین های IP ، این سیستم قادر به دریافت تصاویر بدون تاخیر خواهد بود. در میان آنها ، می توانید انواع دوربین ها با لنزهای مختلف (از لنزهای ثابت گرفته تا فاصله کانونی متمرکز بر موتور) و وضوح مختلف (تا 5 مگاپیکسل) را مشاهده کنید. یکی از ویژه ترین ویژگی های دوربین ها ، زوم اپتیکال آنها است که می توان تا 30 بار بدون تغییر کیفیت ، زوم کرد.

دوربین مدار بسته ITR Turbo HD

ما در حال حاضر با انواع مختلف دوربین های مدار بسته ITR آشنا هستیم. دوربین های مداربسته Turbo HDTR نیز با کیفیت خوب در دسترس هستند. اگر به دنبال یک دوربین مدار بسته ارزان قیمت هستید و در عین حال کیفیت دوربین بسیار مهم است ، یکی از بهترین گزینه ها برای شما مجموعه ITR است. شما می توانید بهترین دوربین مدار بسته را برای مجموعه خود از بین لنزهای مختلف با وضوح متفاوت انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.