قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

UPS آفلاین و ضررورت استفاده از آن چیست؟

یو پی اس آفلاین یک نوع یو پی اس است که دارای یک دستگاه مصرف کننده است که مستقیماً به برق متصل است و این دستگاه در صورت قطع برق فعال می شود. در چنین مواردی ، دستگاه مصرف کننده برق این امکان را دارد که منبع تغذیه لازم را از دستگاه UPS تأمین کرده و منبع تغذیه مورد نیاز خود را دوباره تأمین کند ، و اگر تجارت شما به گونه ای است که با اطمینان برق ممکن است اطلاعات بسیار مهمی را از دست بدهید. خرید UPS از هر نوع ضروری است.

دستگاه آفلاین دارای قدرت حفاظتی بالایی است و خروجی آن از طریق فیلترهایی به نام EMI / RFI ساخته می شود که دارای قابلیت محافظت از بار سنسورها و اتوبوس ها هستند که با ولتاژ پیک تا مقادیر از پیش تعیین شده مشخص می شوند. ارائه است.

برنامه های کاربردی دستگاه US آفلاین شامل موارد زیر است:

کامپیوترهای شخصی

دوربین های مدار بسته

دستگاه های حضور و غیاب

دستگاه خودپرداز

دزدگیر

ساختمانهای هوشمند

یو پی اس آنلاین

هنگامی که برق شهر قطع می شود ، UPS آنلاین برق باتری را تأمین می کند. در واقع این نوع یو پی اس قابلیت ارائه سیستم های حفاظتی و کاهش صدای برق شهر را در دو مرحله در یک طرف باتری دارد. ایجاد می کند.

دستگاه های UPS آنلاین یک ذخیره سازی مناسب برای همه کاربردهای الکتریکی هستند و به عنوان کارآمدترین مدل های UPS شناخته می شوند.

نیاز به استفاده از UPS آنلاین

ما گفتیم که برای درک تفاوت بین UPS آنلاین و آفلاین ، باید قبل از انجام هر کاری بدانید که این دو UPS چه می کنند. یو پی اس های آنلاین دارای مزیت خاصی هستند ، یعنی به دلیل نوع چیدمانی که دارند به برد خاصی نیاز ندارند. در نتیجه می توان از این سیستم UPS برای مصرف عادی استفاده کرد.

ناگفته نماند که در برخی موارد کارایی و مصرف باتری کمی بیشتر است ، اما قیمت این UPS ها بسیار مناسب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.