قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

انواع روش های مشاهده تصاویر دوربین هایک ویژن

معمولاً تصاویر دوربین های مداربسته Hikvision را می توان از طریق صفحه تلویزیون ، صفحه کامپیوتر و همچنین با استفاده از تلفن های همراه مشاهده کرد. در ادامه این مقاله می خواهیم شما را با نحوه انتقال تصویر محصولات هایک ویژن بر روی این صفحه ها آشنا کنیم.

مشاهده تصاویر دوربین هایک ویژن با استفاده از صفحه تلویزیون

یکی از راه های انتقال تصویر از دوربین هایک ویژن و مشاهده این تصاویر ، اتصال آنها به صفحه تلویزیون است.

این یکی از ساده ترین روش ها برای مشاهده تصاویر دوربین است. به این ترتیب ، پس از اتصال همه دوربین ها به DVR و تنظیم آنها ، می توانید از طریق کابل HDMI کل تصویر را از دوربین های ضبط مشاهده و کنترل کنید. روش اتصال کابل HDMI به این صورت است که یک سر کابل به درگاه عقب دستگاه DVR و سر دیگر کابل به پورت HDMI صفحه تلویزیون متصل می شود. در نهایت می توانید کل تصویر را مشاهده کنید.

مشاهده تصاویر دوربین هایک ویژن با استفاده از مانیتور کامپیوتر

راه دیگر برای مشاهده تصاویر از دوربین های هایک ویژن ، مانیتور کامپیوتر است. به طور کلی با استفاده از دو روش می توانید تصاویر دوربین های هایک ویژن را روی صفحه کامپیوتر مشاهده کنید.

روش اول اتصال مستقیم صفحه تلویزیون به DVR با استفاده از کابل LAN و روش دوم استفاده از مودم است.

در روش اول ، اگر مانیتور کامپیوتر شما به دستگاه DVR نزدیک است ، می توانید با اتصال یک کابل LAN به طور مستقیم به کیس کامپیوتر و دستگاه DVR ، تصویر را از دوربین مشاهده کنید.

در روش دوم ، اگر مانیتور کامپیوتر شما از دستگاه DVR فاصله دارد ، می توانید تصاویر را با استفاده از مودمی که اینترنت نیز دارد مشاهده کنید. در این روش ، شما باید نرم افزار انتقال تصویر Hikvision را که مخصوص ویندوز است بارگیری کرده و بر روی رایانه خود نصب کنید. در مرحله بعد ، مودم را به رایانه متصل کرده و از آدرس های IP که در برگه اطلاعات دستگاه به شما داده شده استفاده کنید ، رایانه را به دستگاه DVR متصل کرده و می توانید تصاویر را مشاهده کنید.

مشاهده تصاویر دوربین هایک ویژن با استفاده از دستگاه تلفن همراه

یکی از رایج ترین و محبوب ترین روش ها برای مشاهده تصاویر دوربین هایک ویژن مشاهده آنها بر روی تلفن همراه است. این روش یکی از پیچیده ترین و دشوارترین روش های مشاهده دوربین است (به معنی پیچیده بودن ، پیکربندی و انتقال تصویر بر روی تلفن همراه است). با استفاده از انتقال تصویر تلفن همراه ، می توانید تصاویر دوربین های مداربسته Hikvision را از فواصل دور مشاهده و کنترل کنید.

هایک ویژن نرم افزارهای زیادی برای انتقال تصویر برای تلفن های همراه طراحی کرده است که بهترین آنها نرم افزار IVMS4500 و نرم افزار Hik-Connect است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.