قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

آشنایی با انواع کولرگازی گری


کولر گازی گری دارای محبوبیت زیادی می باشد. این برند از کیفیت بالایی برخوردار است و در میان دیگر برند های موجود در بازار مطرح می باشد. شرکت گری تولیدکننده محصولات سرمایشی و گرمایشی می باشد که در راستای تولید تهویه مطبوع بسیار موفق عمل کرده است. این برند در مدل های مختلف طراحی و تولید شده است که در ادامه این مطلب به آشنایی با آنها خواهیم پرداخت.

 

آشنایی با انواع کولر گازی گری

1. کولر های گازی گری در مدل پنجره ای: کولر گازی گری در مدل پنجره ای بسیار ساده طراحی شده است. کولرگازی پنجره ای از دو بخش خارجی و داخلی تشکیل شده است که نصب این سیستم تهویه هوا، به صورت مطبوع به این شکل می باشد که بخش خارجی دستگاه بیرون و در مجاورت هوای باز نصب می شود. و بخش داخلی که همان خنک کننده فضا می باشد به دیوار و در داخل محیط نصب می شود. این سیستم سرمایشی در مدل های مختلف و همچنین ظرفیت های 9000 هزار تا 24000 هزار بی تی یو ساخته و تولید شده است.

2. کولرهای گازی گری در مدل ایستاده: یکی از معروفترین و در واقع بهترین مدل های کولر گازی گری کولرهای ایستاده گری می باشد که دارای کیفیت و محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارد. این سیستم سرمایشی و همچنین گرمایشی مناسب فضاهایی با متراژ زیاد مانند تالارها و سالن های بزرگ می باشد. این دستگاه از توان و قدرت بالایی در تولید هوای مطبوع در قالب سرمایش و گرمایش دارد. کولر گازی گری در مدل ایستاده در ظرفیت های 24000 هزار و همچنین 80000 هزار بی تی یو طراحی شده است. کمپرسور استفاده شده در این کولرگازی در مدل روتاری می باشد که کیت آن نیز اینورتر می باشد.

 

3. کولرهای گازی گری در مدل اسپلیت: کولر های گازی در مدل اسپلیت، از دیگر محصولات تهویه هوا می باشد که دارای محبوبیت خاص و ویژه در بین مصرف کنندگان قرار گرفته است. این سیستم گرمایشی در مدل های مختلف به صورت گسترده طراحی و تولید می شوند. اسپلیت های شرکت گری، به دو بخش یونیت خارجی و داخلی طراحی شده اند. که بخش داخلی همان خنک کننده محیط به صورت مطبوع می باشد و بخش خارجی از طریق اتصال با لوله مسی یونیت داخلی را هدایت می کند. این سیستم ظرفیت های 10000 هزار و همچنین تا 36000 هزار بی تی یو را پشتیبانی می کند.

4. کولرهای گازی گری در مدل پرتابل: این سیستم به اسم حمل کننده نیز معروف می باشد. یعنی جابجای آن به آسانی امکان پذیر است. این مدل از کولرهای گازی گری در ظرفیت های 9000 هزار و 12000 هزار و همچنین 13000 هزار و 14000 هزار طراحی و تولید شده است. می توان گفت این سیستم تهویه هوا برای محیط های کوچک در نظر گرفته شده است.


5. کولرهای گازی گری در مدل داکت اسپلیت: این دستگاه دارای سیستم مرکزی می باشد که نصب آن در سقف و اصولا سقف های کاذب ایجاد می شود. از دو یونیت خارجی و داخلی تشکیل شده است که یونیت های داخلی توسط دریچه به سقف اتاق متصل است و به صورت کانال کشی انجام می شود. یونیت خارجی در بیرون از ساختمان نصب می شود. ظرفیت در نظر گرفته شده در این سیستم 24000 هزار تا 60000 هزار بی تی یو می باشد.


منبع: سرما گرما

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.