قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

چگونه استابلایزر مناسب خود را انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب استابلایزر مناسب عوامل متعددی را باید در نظر گرفت. از چه شرایط محیطی هستید ، تثبیت کننده را در چه مقیاس و برای چه وسایل برقی آماده می کنید. توصیه ما این است که ابتدا وضعیت خانه ، کارگاه یا محیط کار خود را به طور کامل بنویسید ، سپس با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید. او طیف گسترده ای از پیشنهادات را به شما ارائه می دهد و شما بسته به شرایط خود می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

در این متن چند پاراگراف را به عنوان راهنما در اختیار شما قرار می دهیم تا با جنبه های فنی کار بهتر آشنا شوید.

استابلایزر

پس از تشخیص نیازهای شخصی یا سازمانی ، اولین قدم بررسی مشخصات اسمی تثبیت کننده در قسمت جزئیات است. به عنوان مثال ، نوشته هایی مانند Transformer Nameplate ، MC Nameplate ، Capacitor nameplate به نوعی ظاهر و مشخصات فنی تثبیت کننده و ترانسفورماتور مورد نظر شما را نشان می دهد.

توجه داشته باشید که تثبیت کننده ها به جای kW با kVA معرفی می شوند. ترانسفورماتورها و تثبیت کننده ها در این ویژگی رایج هستند. بنابراین ، برای انتخاب محافظ ولتاژ ، چه به تثبیت کننده نیاز دارید یا ترانس ، به واحد ورودی قدرت کوچک آنها توجه کنید.

هنگام انتخاب ترانسفورماتور و تثبیت کننده ، توصیه می شود همیشه یک حاشیه امن در نظر بگیرید. آنچه را که به عنوان انتخاب فوق العاده ، ایمن یا آینده نگر شناخته می شود ، در نظر بگیرید و هر زمان که به آن نیاز داشتید ، محصول خود را ده تا پانزده درصد بیشتر ملاقات کنید.

سرانجام ، به واحدهای kW و kVA بازگردید. توجه داشته باشید که باید بتوانید این دو را تبدیل کنید. ما همچنین در بالا اشاره کردیم که تثبیت کننده ها و ترانسفورماتورها با kVA معرفی می شوند ، این همیشه صادق نیست ، یعنی استثنائاتی وجود دارد. اگر اجازه دهیم ، آخرین پاراگراف را به گونه ای به پایان می بریم که لازم است واحد معرفی قدرت محافظ ولتاژ را بدانیم.

اکنون در زیر ، با یک مثال سعی می کنیم نحوه تبدیل قدرت و قدرت تثبیت کننده و ترانسفورماتور در واحدهای مختلف را نشان دهیم.

فرض کنید کولر یا یخچال شما به 1 کیلو ولت آمپر جریان نیاز دارد. در نتیجه 20٪ حاشیه ایمن با توان 200 وات انتخاب می شود و با افزودن این حاشیه ایمن به مقدار اولیه ، 1200 وات وات وات خواهیم داشت. در نتیجه ، اگر قرار است یک ترانسفورماتور یا تثبیت کننده ارائه دهیم ، باید مشخصات 1.2 کیلو ولت آمپر یا 1200 ولت ولت را داشته باشد.

ما مثال را رها کرده و مشکل را علنی بیان می کنیم. برای مصارف خانگی ، معمولاً محدوده ای از 200 VA تا 10 kVA برای تثبیت کننده ها توصیه می شود. این بدان معناست که اگر برای خرید محافظ ولتاژ به بازار می روید ، سعی کنید تثبیت کننده یا ترانسفورماتور مورد نظر خود را داشته باشید ، مشخصات آن محدوده. اما متأسفانه در زمینه صنعتی نمی توان محدوده خاصی ارائه داد ، زیرا طیف گسترده ای از ابزارهای کارگاهی این امکان را از ما می گیرد.

ذکر این نکته ضروری است که دریافت بازخورد ، پیشنهادات و سوالات شما برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود و ما را در ادامه تدوین مطالب تخصصی و قدرتمند یاری می رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.