قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

استابلایزرها چگونه کار می کنند؟

استابلایزر جریان کم را تقویت کرده و جریان زیاد را تعدیل می کند تا ورودی دستگاه الکتریکی ما آنطور که باید باشد. به این حالت boost and buck می گویند که هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار انجام می شود. هنگامی که جریان کاهش می یابد ، تثبیت کننده جریان را افزایش می دهد و هنگامی که برق زیادی وارد دستگاه می شود ، عملیات باک انجام می شود.

تثبیت کننده ها این کار را با قرار دادن ترانسفورماتور در مسیر انجام می دهند. مدل های رله همچنین به صورت دستی (به معنی غیر هوشمند و مکانیکی) عمل می کنند در حالی که تثبیت کننده های سرو دارای ترانسفورماتور خودکار هستند. بنابراین ، قبل از ادامه کار ، باید بگوییم که تثبیت کننده ها واقعاً با قرار دادن یک یا چند ترانسفورماتور در مدار الکتریکی خود ، ولتاژ را کاهش داده یا افزایش می دهند. در حال حاضر مشکل عملکرد آنها به دو عامل بستگی دارد. اول این که ترانسفورماتور مورد استفاده باید چه ویژگی هایی داشته باشد (که موضوع این بحث نیست) و دوم اینکه چگونه ترانسفورماتور باید در مدار حفاظت از ولتاژ ما قرار گیرد. در ادامه روشهای مختلف قرار دادن ترانس در ساختار مدار تثبیت کننده مورد بررسی قرار می گیرد.

همانطور که در زیر مشاهده می کنید ، ترانسفورماتور در جریان است و عملیات تقویت را مستقیماً انجام می دهد. این یک روش رله است که مستقیماً جریان را به میزان مورد نیاز دستگاه الکتریکی (Load) افزایش می دهد. ترانسفورماتور مورد استفاده 230 / 12V است ، اما به نحوه قرارگیری آن در مدار توجه بیشتری داشته باشید. در مورد افزایش جریان ، تثبیت کننده ما از ظرفیت ترانس به طور مستقیم و بدون هیچ مشکلی استفاده می کند و جریان ضعیف را ارتقا می دهد. با این حال ، در صورت نیاز به عملکرد معکوس ، لازم است رله ، ساختار و محل قرارگیری ترانسفورماتور در ساختار مدار تثبیت کننده تغییر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.