قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

تفاوت بین باتری UPS و باتری ماشین

باتری های خودرو معمولاً به عنوان باتری های معلق در آب نیز شناخته می شوند ، زیرا الکتریسیته موجود در این باتری ها معمولاً از واکنش اسید سولفوریک روی یک صفحه سربی که در مایع پوشانده شده است ، تولید می شود. با این حال ، استفاده از این فناوری در باتری های UPS مشکلات خطرناک و آسیب های جدی را ایجاد می کند.

در برخی موارد ، اسید سولفوریک موجود در باتری می تواند به بیرون نشت کند. علاوه بر این ، گاز هیدروژن قابل اشتعال هنگام شارژ باتری تولید می شود که می تواند منجر به حوادث خطرناک شود.

اما یکی از ویژگی های مفید باتری UPS این است که برای فضاهای بسته مناسب است و چنین مشکلاتی را ایجاد نمی کند.

روکش باتری های UPS برای جلوگیری از هرگونه نشتی کاملاً آب بندی و فشرده شده است و به همین دلیل به عنوان باتری آب بند استاتیک نیز شناخته می شود. برای جلوگیری از نشت احتمالی اسید ، محفظه اسید یا جعبه باتری با لایه هایی از نمد و فیبر پوشانده شده است که جدا کننده باتری نامیده می شود.

باتری UPS به راحتی در مسافت های طولانی قابل حمل است و نسبت به باتری خودرو کاملاً ایمن و ایمن است. همه این ویژگی های جالب و کاربردهای فوق العاده و تکنولوژی ساخت در باتری های UPS باعث شده است که قیمت آن در مقایسه با باتری خودرو افزایش یابد.

اهمیت باتری UPS

با استفاده از باتری های UPS ، قطع برق دیگر منطقی نخواهد بود و باتری های UPS از نفوذ صدا و ایجاد اختلال در شبکه جلوگیری می کنند. در واقع استفاده از باتری UPS به عنوان پشتیبان عمل می کند و در بیشتر موارد از آسیب احتمالی جلوگیری می کند. قطع برق و نوسانات باعث از بین رفتن یا از دست رفتن داده ها و اطلاعات در سیستم دفاتر یا سازمان ها می شود.

اگر می خواهید اهمیت باتری های UPS را درک کنید ، فقط تصور کنید که مدیر یک شرکت توزیع پروتئین هستید و در صورت قطع برق ، فساد مواد غذایی به سرعت اتفاق می افتد و آسیب و مشکلات زیادی را به شرکت و سرمایه شما وارد می کند. . به آرامی یا فرض کنید ساعت ها وقت خود را صرف ضبط یک پروژه در رایانه خود می کنید و وقتی برق قطع می شود تمام تلاش شما هدر می رود. اما با استفاده از یک باتری UPS ، برق بدون وقفه و مداوم خواهد بود و شما زمان لازم برای ذخیره اطلاعات خود را خواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.