قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

پارامترهای اصلی برای خرید دستگاه UPS

1.THD:

بارهایی که از منابع تغذیه سوئیچینگ استفاده می کنند ، به دلیل ایجاد هارمونیک در شبکه ، باعث گرم شدن سیم خنثی و در نتیجه ایجاد گرما در سیستم الکتریکی می شود. بنابراین ، در مکانهایی که تعداد منبع تغذیه سوئیچینگ زیاد است ، بهتر است از UPS با جریان ورودی THD کم ، به عنوان مثال 10 use استفاده کنید. با این حال ، نباید فراموش کرد که در جایی که ژنراتور وجود دارد ، لازم است از UPS با THD پایین استفاده شود.

2. زمان تعویض:
فاصله زمانی بین سوئیچ از منبع تغذیه به باتری و بالعکس ، هرچه این زمان بیشتر باشد ، احتمال مجدد تنظیم مجدد رایانه در لحظه تعویض بیشتر است. (فقط روی خط / UPS زمان تعویض صفر دارد)

3. زمان پشتیبانی:
زمان مورد نیاز برای پشتیبانی از باتری در صورت قطع برق در شهر ، این زمان بستگی به ساعت آمپر باتری دارد و با افزایش و کاهش آمپر ساعت باتری افزایش و کاهش می یابد فقط UPS باید بتواند باتری را شارژ کند در کوتاه ترین زمان ممکن (تقریباً در برخی از UPS ها ، محدودیتی برای جریان شارژ وجود دارد.

4. سر و صدای صوتی:
هنگامی که دستگاه روشن است ، سر و صدای فن یا ترانسفورماتور دستگاه میزان خاصی از نویز را ایجاد می کند ، لازم است از UPS با کمترین صدا در ادارات و بیمارستانها و مکانهایی که نیاز به کمترین صدا دارند استفاده شود.

5. اندازه و وزن:
اندازه و حجم دستگاه بسته به محل استفاده می تواند متفاوت باشد.

6. قدرت و قابلیت اطمینان:
استحکام و قابلیت اطمینان بالا در برابر شرایط آب و هوایی و شرایط سخت و بحرانی (اضافه بار لحظه ای) مهمترین پارامترهای انتخاب UPS هستند.

7. تکنولوژی ساخت و شکل موج خروجی:
اگر منبع تغذیه دستگاههای مورد استفاده بسیار حساس است و هیچ گونه نویز یا اعوجاجی نباید وارد آن شود و شکل موج خروجی به صورت سینوسی کامل بدون وقفه و بدون وابستگی به ولتاژ ورودی مورد نیاز است ، توصیه می شود از UPS ONLINE و If noise استفاده کنید. تغییر شکل موج ورودی یا خروجی سیستم اهمیت کمتری دارد ، UPS های Line_Interactive توصیه می شوند.

البته ، در انتخاب فناوری ، باید به نوسانات برق شهری در منطقه (افت شدید ولتاژ ، قطع مداوم و غیره) نیز توجه داشت.)

قدرت نامی:دو روش برای محاسبه قدرت اسمی UPS وجود دارد

روش اول:توان مصرفی هر دستگاه را برحسب وات محاسبه کرده و با هم جمع کرده و بر ضریب توان خروجی یو پی اس تقسیم کنید. قدرت دستگاه UPS بر حسب ولت-آمپر بدست می آید.

روش دوم:ما مصرف فعلی همه دستگاه ها را اندازه گیری کرده و آن را در 220 ضرب می کنیم. قدرت UPS بر حسب ولت-آمپر بدست می آید.

البته بهتر است میزان بار متصل به یو پی اس 70 درصد توان خروجی یو پی اس باشد تا در زمان بارهای آنی و جریانهای سوئیچینگ فشار کمتری به یو پی اس وارد شود.

محدوده تغییرات ولتاژ ورودی و فرکانس:میزان تغییر ولتاژ و فرکانس ورودی به این معنی است که ولتاژ ورودی و محدوده فرکانس (به عنوان مثال ولتاژ و فرکانس 160 ~ 280 vae و فرکانس از 65 45 65) در صورتی که ورودی (برق شهری) بدون باتری و با استفاده از فیلتراسیون UPS را تغییر دهد داخلی همچنان به کار کرده و ولتاژ خروجی مناسب را ارائه دهید. اگر UPS خارج از این محدوده باشد ، UPS به حالت ackup می رود و ورودی را قطع می کند و از باتری برای بازگشت به حالت عادی استفاده می کند. بازگشت. محدوده ولتاژ خروجی و فرکانس خروجی و تنظیم (محدوده ولتاژ و فرکانس خروجی UPS) باید با محدوده ولتاژ ورودی دستگاه های مصرف کننده متصل به UPS مطابقت داشته باشد ، در تنظیمات آنلاین ولتاژ UPS کمتر از 2٪ + و فرکانس کمتر از 0.5٪ + در UPS خارج از خط و خط_فعال ، تنظیم ولتاژ + 10 + + تا 3 و فرکانس بین 2.5 to تا 0.5 است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.