قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

مشاوره واردات کالا از چین

طبق قوانین گمرکی جمهوری اسلامی ایران برای  واردات از چین ، قبل از هر اقدامی باید دید آیا کالاهای مورد نظر در دسته کالاهای مجاز یا مشروط هستند یا خیر. در واقع طبق قوانین گمرکی ایران ، کالاهای وارداتی به سه گروه مجاز ، مشروط و ممنوع تقسیم می شوند.
کالاهای مشروط کالاهایی هستند که برای ورود به کشور باید دارای مجوز از موسسه مربوطه باشند. به عنوان مثال ، برای واردات مواد رادیواکتیو ، ما باید از سازمان انرژی اتمی ایران مجوز بگیریم ، اما برای واردات و ترخیص کالاهای مجاز ، از اخذ چنین مجوزهایی معاف هستیم.
کالاهای ممنوعه کالاهایی هستند که ورود آنها مطابق قوانین شرعی یا قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع است. بنابراین ، اگر می خواهید در زمینه واردات و واردات از چین فعالیت کنید ، اطمینان حاصل کنید که کالاهای موردنظر به هیچ وجه در گروه کالاهای ممنوعه قرار نگیرند.
طبق این قانون گمرکی ، اگر قصد فعالیت در زمینه واردات و واردات از چین را دارید ، بهتر است کالاهایی مانند تجهیزات پزشکی ، دارو ، لوازم آرایشی ، مواد غذایی ، لوازم برقی ، لوازم دیجیتال ، دستگاه های زیراکس ، تجهیزات کشاورزی را خریداری کنید. به لباس ، کیف ، کفش ، عطر و ادکلن فکر کنید.
اکنون که می دانید برای کار در زمینه واردات و واردات از چین چه نوع کالایی را باید خریداری کنید ؛ بد نیست اطلاعاتی در مورد نحوه خرید کالا از چین ، نحوه واردات از چین و روند واردات کالاهای خریداری شده به کشور ارائه دهیم.
خرید و ترخیص کالا از چین
برای خرید و واردات از چین ، ابتدا باید با طرف چینی خود مذاکره کنید و پس از توافق بر سر قیمت کالا ، تعداد کالا ، زمان تحویل کالا ، روش حمل کالا و نتیجه گیری یک قرارداد.
پس از انعقاد قرارداد و قبل از تحویل محموله ، حتماً بازرسی فنی کالا را انجام دهید تا قبل از اینکه دیر شود کالا از نظر کیفیت و سلامت آن چیزی است که سفارش داده اید.
در صورت تأیید کیفیت و سلامت کالا ، باید پیش فاکتور و لیست بسته بندی را از فروشنده چینی دریافت کرده و طبق موارد ذکر شده در قرارداد ، محموله را به گمرک چین منتقل کنید.
پس از ورود محموله به گمرک چین ، باید از چین وارد کنید. یعنی تشریفات گمرکی چین را بگذرانید و حقوق گمرکی را بپردازید (طبق قوانین گمرک چین).
پس از ترخیص کالا از گمرک چین ، باید کالا را به یکی از گمرکات ایران منتقل کنید. همانطور که قبلاً گفتیم ، محموله وارداتی از چین را می توان به تمام گمرکات کشور وارد کرد ، اما معمولاً ترخیص کالاهای وارداتی از چین در گمرک بندرعباس انجام می شود.
در گمرک ایران ، طبق قوانین گمرک ایران ، شما باید تشریفات اداری را انجام دهید و مجوز ترخیص بگیرید.
با توجه به آنچه گفته شد ، خرید و ترخیص کالا از چین یک فرایند پیچیده و زمانبر است. به همین دلیل ، توصیه می کنیم برای واردات از چین از یک شرکت تجاری تخصصی و معتبر کمک بگیرید تا فرآیند واردات از چین به سرعت و با هزینه کم تکمیل شود و کالا زودتر به شما تحویل داده شود. به این ترتیب می توانید محصول را سریعتر و با قیمت کمتر عرضه کنید و به اصطلاح نبض بازار را در دست بگیرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.