قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

چه زمانی باتری یو پی اس را عوض کنیم؟

تعویض باتری های اصلی UPS باعث می شود که UPS عملکرد اصلی خود را انجام ندهد. این نگرش کاملاً اشتباه است زیرا باتری معیوب یا باتری با ظرفیت کم در صورت تعویض به UPS آسیب می رساند.

کاملاً واضح است که باتری ها برای زندگی مناسب نیستند ، بنابراین نظارت بر وضعیت باتری ها با یک برنامه منظم بسیار مهم است. با انجام تست امپدانس بر روی هر باتری ، مهندس سرویس به پیش بینی زمان مناسب تعویض باتری کمک می کند ، به طوری که برنامه مناسبی برای تعویض طراحی می شود تا در هنگام تعویض با قطعی منبع اصلی مواجه نشویم.

عوامل موثر در ماندگاری باتری مورد استفاده در UPS عمر باتری به دفعات و چگونگی تخلیه باتری بستگی دارد. باتری ممکن است به طور کامل یا جزئی تخلیه شود. با تخلیه کامل باتری ها تا ولتاژ آنها به زیر حد نرمال برسد ، از عمر مفید باتری ها و ظرفیت آنها کاسته می شود. نمودار زیر تأثیر تخلیه را بر روی عمر مهر و موم اسیدی مورد استفاده در UPS نشان می دهد.

عامل مهم دیگری که روی عمر باتری ها تأثیر می گذارد ، دمای فضای ذخیره سازی آنها است. باتری هایی که در اطراف خود به اندازه کافی خنک هستند ، به طور متوسط ​​4 تا 5 سال دوام می آورند. در مورد باتری هایی که در معرض آفتاب هستند و فضای اطراف آنها دمایی بالاتر از 25 درجه سانتیگراد دارد ، در خوش بینانه ترین حالت ، عمر باتری کمتر از 2 سال خواهد بود.

چه زمانی بهترین زمان برای تعویض باتری های UPS است؟

در شرایط مختلف دمایی ، باتری های UPS به طور کلی حدود 3 تا 5 سال دوام می آورند. بنابراین تعویض باتری هر 3 سال یک ایده هوشمندانه با حاشیه ایمنی مناسب خواهد بود. البته در مورد برنامه های بزرگ که از یو پی اس های متعدد استفاده می شود و یا در برنامه های حساس ، تعیین زمان دقیق تعویض باتری بسیار مهم است زیرا هزینه بالایی را به همراه خواهد داشت. گاهی تصور می شود که خرید و ذخیره چند باتری می تواند راه حل خوبی برای این کاربران باشد ، اما ذخیره سازی باعث کاهش عمر مفید باتری ها می شود.

راه حل هایی برای افزایش عمر باتری

از طرف دیگر ، باتری های اسیدی مهر و موم شده نیازی به افزودن آب ندارند. اما چندین گزینه برای داشتن یک عمر مفید طولانی و بهترین عملکرد وجود دارد:

ولتاژ باتری ، دمای محیط ، وضعیت اتصال باتری - باید اطمینان حاصل کنیم که کاملاً بدون گرد و غبار هستند. برای تمیز کردن اتصالات هرگز از پارچه مرطوب استفاده نکنید - خوردگی و نشت باید بررسی شود.

تست تخلیه باتری هر سال یک بار انجام می شود. برای آزمایش باتری ها دو روش وجود دارد. در روش اول ، ولتاژ ورودی قطع شده و جریان مورد نیاز منبع تغذیه از طریق باتری های UPS تأمین می شود و زمان پشتیبانی اندازه گیری می شود و با بررسی آنها وضعیت فعلی باتری تعیین می شود. در روش دوم ، اگر بتوانیم باتری های یو پی اس را قطع کنیم و با کمک مصرف کننده 20٪ جریان باتری را مصرف کنیم ، ولتاژ باتری نباید کمتر از 11.4 ولت باشد.

روش تجربی: بهترین روش برای تست باتری های UPS استفاده از تجربیات متخصصان است. به این ترتیب کل باتری ها پس از شارژ کامل و بارهای مختلف توسط تکنسین UPS تخلیه می شوند و زمان تخلیه با تجربه تخلیه باتری های جدید مقایسه می شود.

علائم هشدار تعویض باتری USP

هر یک از انواع مختلف UPS سیگنال های هشدار دهنده شنیداری خاصی را ایجاد می کند تا کاربر را در مورد نیاز به تعویض باتری هشدار دهد. این صدای I دقیقاً در زمان نیاز به تعویض باتری شنیده می شود. با این حال ، باید توجه داشت که نقش اساسی یک سیستم UPS به حداقل رساندن خطر وقفه های غیر قابل پیش بینی برای بارهای متعدد است.

بنابراین برای دستیابی به بهترین عملکرد ، ضروری است که شما قصد داشته باشید باتری های UPS را در زمان مشخصی جابجا کنید. اکثر یو پی اس های آنلاین دارای گزینه اعلان خرابی باتری هستند که هنگام بروز خرابی کاربر را مطلع می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.