قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

دوربین های مدار بسته دید در شب و نحوه کار آن ها

دوربین های مداربسته خانگی در دهه های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. شما می توانید از قابلیت های استثنایی دوربین های مداربسته دید در شب در کنترل خانه خود بهره مند شوید. برخی از دوربین های دید در شب حتی در صورت کمبود نور قادر به ثبت تصاویر هستند. دوربین های دید در شب معمولاً یکی از سه نوع زیر را شامل می شوند:

 1- دوربین با قابلیت تصویربرداری در نور کم

2- دوربین حرارتی 

 3- دوربین مادون قرمز

دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب در عکسبرداری با نور کم

دوربین مداربسته دید در شب با قابلیت عکاسی در نور کم با کمک آمپلی فایر کار می کند. تقویت کننده نور محیط را جمع می کند ، که گاهی نور مرئی است و گاهی نور مادون قرمز. تقویت کننده ، نور را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. این برق بسیار کم است ، سپس تقویت می شود و اجازه می دهد تصویر صفحه نمایش باشد.

تقویت کننده در این نوع دوربین ها از نور موجود در محیط برای ایجاد یک تصویر بهبود یافته استفاده می کند.

 این امر زمانی حاصل می شود که نور جسم به فوتوکاتدی برخورد کند که کیفیت تصویر را افزایش می دهد. فوتو کاتد با ماده ای فسفری پوشانده شده است که نور را به برق تبدیل می کند. هنگامی که یک فوتون به یک مولکول فسفر برخورد می کند ، الکترون آزاد می شود. این نوع دوربین برای عکسبرداری به حداقل نور نیاز دارد. اما با حداقل نور می تواند تصویری با کیفیت بسیار خوب تولید کند. این دوربین همچنین دارای قابلیت تشخیص چهره است.

از مزایای این نوع دوربین ها کیفیت تصویر بالا و قابلیت تشخیص شخص و چهره است. بدیهی است که یکی از معایب دوربین های دید در شب با قابلیت عکاسی در نور کم ، این است که به دلیل نیاز به این نوع دوربین ها برای نور کم برای عکسبرداری ، در نبود نور بی اثر هستند.

دید در شب دوربین مداربسته

دوربین های حرارتی بر این اصل بنا شده اند که هر جسم مقدار گرمای قابل نمایش توسط دوربین را تولید می کند. در واقع ، تمام اشیا themselves خودشان اشعه مادون قرمز منتشر می کنند و این یکی از روش های انتقال گرما است. هنگامی که دوربین حرکتی را تشخیص می دهد ، تصویرساز مادون قرمز با کمک رنگ های خاص گرمای شی object موجود در تصویر را نمایش می دهد. به این ترتیب هرچه انرژی مادون قرمز بیشتری ساطع شود ، بدن گرمتر می شود و هرچه این انرژی کمتر باشد ، بدن سردتر می شود.

در داخل دوربین مداربسته دید در شب حرارتی ، تعدادی دستگاه اندازه گیری به نام میکروبلومتر وجود دارد که دما را ثبت می کنند و رنگ مناسبی را به هر پیکسل اختصاص می دهند. تصویر حرارتی ایجاد شده توسط این نوع دوربین ها یک بدن سرد به رنگ سیاه و یک بدن گرم با رنگ سفید نشان می دهد. نمونه هایی از دوربین های دید در شب حرارتی در بازار وجود دارند که توانایی نمایش تصویری رنگی را دارند. این نوع دوربین ها توانایی تشخیص حرکت از راه دور را دارند و برای عکسبرداری نیازی به نور ندارند.

دید در شب مادون قرمز دوربین مدار بسته

با استفاده از سنسورهای تشخیص حرکت مادون قرمز قادر به تولید یک دوربین مدار بسته مناسب برای خانه یا محل کار هستید. وقتی این نوع دوربین حرکت را تشخیص می دهد ، اشعه های مادون قرمز به جسم ارسال می شوند و باعث می شوند جسم در معرض دید دوربین قرار گیرد. این نوع دوربین قادر به نمایش اعداد ، حروف و اشیا بدون حضور نور است. دوربین های دید در شب مادون قرمز به نور متکی نیستند و قیمت مناسبی دارند. ترکیبی از دوربین های دید در شب مادون قرمز و سنسورهای حرکتی یک سیستم دوربین مدار بسته عالی برای نظارت بر محیط کار یا خانه شما فراهم می کند.

لازم به ذکر است که پرتوهای مادون قرمز برد کمتری نسبت به نور مرئی دارند و بیشتر طیف های اشعه مادون قرمز قادر به عبور از شیشه های ضخیم نیستند. تابش مادون قرمز تشخیص رنگ را برای سنسور دوربین غیرفعال می کند و تصاویر از نور مادون قرمز به صورت سیاه و سفید نمایش داده می شوند.

یکی از بزرگترین اشکال دوربین های دید در شب مادون قرمز اشباع تصویر در صورت نزدیک شدن بیش از حد به دوربین است. دلیل این امر پرتاب نور زیادی به سمت دوربین است و در نتیجه جسم کاملا واضح نمایش داده می شود. این امر در هنگام نزدیک شدن به این نوع دوربین ها در تشخیص چهره تداخل ایجاد می کند. البته مکانیسمی برای جبران این نقص دوربین مادون قرمز وجود دارد که با تنظیم سطح IR دوربین ، امکان اشباع اجسام در صورت نزدیک بودن به دوربین کاهش می یابد.

از دیگر معایب دوربین های دید در شب مادون قرمز ، بازتاب متفاوت نور در مقایسه با نور مرئی در سطح اشیا metal فلزی و شیشه ای است. این خواندن پلاک را دشوار می کند ، زیرا بانور مادون قرمز روی پلاک ، صفحه فلزی به دلیل بازتاب امواج مادون قرمز به وضوح قابل مشاهده است.

با توجه به نور محدود تولید شده توسط LED های مادون قرمز ، انتشار امواج مادون قرمز برد کمتری نسبت به نور مرئی دارد. LED ها تاریکی محیط را از طریق سنسور تعبیه شده در جلوی دوربین تشخیص داده و LED های مادون قرمز را روشن می کنند.

نوری که توسط این LED ها تولید می شود با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست ، اما در محیط وجود دارد. با این حال ، اگر هنگام روشن بودن این LED ها را بررسی کنیم ، نقاط کم نور از نور قرمز قابل مشاهده است. برد مفید دوربین های دید در شب حدود 30 متر است که در بعضی موارد ممکن است کمتر از 30 متر باشد.

منبع: cctvset.net

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.