قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

نحوه تشخیص پایان عمر باتری یو پی اس

از آنجا که استفاده از سیستم UPS برای تأمین برق بسیاری از دستگاههایی که ما در محل کار یا حتی در خانه استفاده می کنیم بسیار مهم است ، همچنین کیفیت و طول عمر باتریهای این سیستم نیز باید باشد. 

این سیستم و باتری های آن در حال بررسی تمام پارامترهای اساسی یک باتری UPS است. مواردی مانند: ولتاژ ، آمپر ، عمر طراحی ، اندازه باتری ، ظرفیت هادی ها و الکترولیت ها و عمر طراحی باتری از ویژگی های اصلی طراحی باتری است که طراحان باتری UPS به آن توجه می کنند.

در حقیقت ، برای تعیین پایان عمر باتری یو پی اس ، این اطمینان از طراحان این است که لوازم الکترونیکی و راهنماها متناسب با ابعاد و اندازه باتری طراحی شده اند.

ناگفته نماند که عمر طراحی باتری زمانی مشخص خواهد شد که سازنده ادعا کند که باتری تولید شده توسط وی قادر به حفظ پارامترها و مشخصات آن است.

پارامترهای زیر باید برای شرایط ذخیره سازی باتری رعایت شوند

دقت ولتاژ شناور شبکه

تعداد شارژ باتری

ولتاژ ترمینال

دمای کار باتری

فرکانس شارژ باتری

موارد ذکر شده در بالا همه مواردی هستند که در تعیین دوام باتری UPS موثر هستند.

شرایط ذکر شده ممکن است کمی سخت باشد و به دقت زیادی نیاز دارد تا بتواند با شرایطی که باتری طراحی شده مطابقت داشته باشد. البته تعداد بسیار کمی از مصرف کنندگان این فرصت را دارند که این شرایط ایده آل را برای باتری های سیستم UPS خود در نظر بگیرند.

فراموش نکنید که باتری های UPS در صورت عدم بررسی صحیح در کمترین زمان ممکن کارایی خود را از دست می دهند.

بنابراین فراموش نکنید که هنگام خرید یو پی اس بیشتر تست کنید. این می تواند نحوه کار باتری را توضیح دهد. عیب یابی باتری یو پی اس و تعمیر یو پی اس به افزایش و تقویت یو پی اس کمک می کند.

تست باتری یو پی اس

برای تعیین پایان عمر باتری UPS ، باید روش تست باتری را که قبلاً ذکر کردیم ، با دقت انجام دهید. برای آزمایش باتری یو پی اس ، به یک هیدومتر سنج تصحیح کننده دما و یک ولت متر دیجیتال نیاز دارید.

بعضی اوقات می توانید باتری را بررسی کنید و ببینید مشکل باتری از کجاست.

عملکرد باتری UPS را کاهش دهید

 الکترولیت تخلیه شده

تسمه دینام را شل کنید

نگهدارنده باتری را شل کنید

جعبه آسیب دیده

خوردگی کابل

خوردگی سر باتری UPS

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.