قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

8 کالایی که نباید از چین وارد کرد

در این مقاله نمی گوییم که نباید چنین کالاهایی را وارد کنید ، در واقع شرایطی پیش می آید که هنگام وارد کردن باید بسیار مراقب باشید. بسیاری از کالاهای این گروه وقتی سنت های ایرانی را در نظر می گیرید منطقی به نظر می رسند. دلیل اصلی آن محافظت از ایران و عدم واردات کالاهای خطرناک و مضر به کشور است.

به زبان ساده ، این کالاها برای سلامتی هموطنان و حتی مشاغل ایران مضر هستند. در اینجا برخی از محصولات برای مراقبت وجود دارد:

الکترونیک قابل شارژ

البته ، شما نمی توانید جعلی وارد کنید.

اول از همه ، الکترونیک های قابل شارژ به دلیل استفاده از قطعات و سیم های الکترونیکی ، تحت استانداردهای مختلفی قرار دارند. بنابراین خطر چنین محصولی کجاست؟ آنها می توانند باعث آتش سوزی شوند و نه تنها به وسایل شخصی شما بلکه به اموال دیگر نیز آسیب برسانند.

بسیاری از استانداردهای گمرکی و تجاری عمدتا برای حمایت از واردات کالاهای خطرناک و معیوب تعیین شده است. به همین دلیل کالاهایی که خطرناک تلقی می شوند مورد بازرسی قرار می گیرند.

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید ، اخذ مجوزهای لازم برای حمل کالا از چین به ایران است. کمک گرفتن از سازمانهای مربوطه نقطه شروع فعالیتهای شماست.

هاوربرد

واردات هاوربرد بدون توجه به اینکه مجوزهای مربوطه لازم است یا خیر ، مشکل است و هنوز هم امکان توقف حمل و نقل هاوربرد وجود دارد. متأسفانه در این زمینه کاری برای انجام دادن وجود ندارد ... چرا؟

با کمی تحقیق در این زمینه خواهید دید که این محصولات خطر آتش سوزی دارند و سابقه خوبی ندارند. اگر بدون در نظر گرفتن این نکته واردات کنید ، گمرک به دلایل فوق می تواند مانع عبور آنها از گمرک شود. این در لیست جستجوی بالا کاملا مشهود است.

غذا

اگر دوباره به موارد بالا نگاه کنید ، خواهید دید که وارد کردن غذا دشوار است. حتی اگر غذاهای مصرفی و بی خطر باشند ، همچنان سلامتی انسان را تهدید می کنند. این مورد در مورد محصولاتی که با مواد غذایی تماس می گیرند نیز صدق می کند. اگر ایمنی داشته باشید ، می تواند منجر به مسمومیت غذایی شود.

مجوزها و اقدامات احتیاطی زیادی برای واردات مواد غذایی وجود دارد. بعضی اوقات (بسته به نوع غذا یا کالاهای مرتبط با غذا که وارد می کنید) حتی باید مطمئن شوید که کالای شما به بنادر خاصی حمل می شود.

دلیل این امر آن است که اگرچه همه بنادر استانداردهای لازم را دارند ، اما شاخه های مختلفی وجود دارد و شاخه های غذایی فقط به برخی از بنادر اختصاص می یابد.

محصولات لمس کننده مواد غذایی

این اقلام شامل کارد و چنگال پلاستیکی و .. مشکلی که در ارتباط با مواد غذایی وجود دارد این است که آنها می توانند هر سمی را به غذا منتقل کنند و هر کسی را که از آن استفاده می کند آلوده کنند.

در بعضی موارد ، برخی از محصولات مانند اجاق های مایکروویو ممکن است تحت شرایط خاصی تغییر کنند - بنابراین باید از آنها مطمئن باشید.

باتری

توجه داشته باشید که این فقط مربوط به خود محصول باتری نیست ، همچنین اگر کالایی با باتری وارد می کنید توصیه می شود.

کالاهای الکترونیکی با باتری های لیتیوم باید استانداردهای لازم برای ورود به کشور را داشته و از امنیت لازم برای حمل کالا از چین برخوردار باشند.

بسیاری از تولیدکنندگان می توانند چنین کالاهایی را برای ورود به کشور و گذراندن آزمایشات ویژه در کشور و فروش مجدد تولید کنند. برای این منظور می توانید با شرکت ها وارد مذاکره شوید و گزارش تست محصول را دریافت کنید.

واردات باتری بسیار دشوار است ، به همین دلیل بسیاری از شرکت های حمل و نقل چینی از پذیرش انواع خاصی خودداری می کنند. باتری ها بسته به نوع و توان آنها در معرض خطرات مختلفی هستند:

وات / سلول بیش از 20 وات

وات / باتری بیش از 100 وات

داروها / مکمل ها

شاید شما با برخی ویتامین های ارگانیک جدید که یک تامین کننده چینی به طرز باورنکردنی ارزان آنها را می فروشد گیر کرده باشید و می دانید که می توانید با فروش آنها درآمد زیادی کسب کنید. بسیار خوب است ، اما شما باید مطمئن شوید که دقیقاً آنچه را که نیاز دارید می دانید.

از آنجایی که این گروه در یک گروه غذایی هستند ، احتمالاً آنها به اسناد و مجوزهای FDA نیاز دارند.

الکل و دخانیات

الکل و دخانیات پزشکی دو کالای بسیار دشوار برای واردات هستند که نه تنها مستندات و مجوزهای زیادی لازم دارند ، بلکه روند حمل و نقل واقعی آنها از چین بسیار متفاوت است. اگرچه برای واردات این محصولات نیازی به مجوز صادر شده توسط دولت ندارید ، اما قبل از دریافت چنین کالاهایی باید به عنوان خریدار ثبت نام کنید.

بیشتر محصولات مصرفی

کالاهای مصرفی مانند چای برای اطمینان از سالم بودن محدودیت هایی دارند. بسیاری از شرکت های حمل و نقل از چین این نوع کالاها را قبول نمی کنند ، بنابراین در این مورد باید به مواردی مانند هزینه حمل و نقل از چین و ... توجه کنید.

به عنوان کسی که برای اولین بار قصد واردات از چین را دارد ، دانستن این موارد به شما کمک می کند تجربه بسیار موفقی در این زمینه داشته باشید.

محصولات خطرناک

هنگام واردات کالا ، باید به شرایط مختلف توجه کنید تا اطمینان حاصل کنید که حمل و نقل و ترخیص کالا از گمرک در ایران امکان پذیر نیست. اما محصولاتی وجود دارند که بیش از سایرین به کار و توجه بیشتری نیاز دارند. کالاهای خطرناک نمونه بارز آن است.

بنابراین ، از طبقه بندی مواد خطرناک و اینکه چرا باید به آنها توجه کنید ، بیاموزید. در این پست می توانید 9 کلاس کالای خطرناک را با جزئیات بخوانید. اینفوگرافی زیر را نیز ببینید.

منبع: asantrading.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.