قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

7 نکته مهم برای خرید باتری یو پی اس که قبل خرید باید بدانید

قبل از انجام خرید حتما به این چند نکته در مورد باتری یو پی اس دقت کنید.

1-برق مورد نیاز و مصرف برق:

یکی از مهمترین نکات برای خرید UPS ، محاسبه میزان مصرف برق دستگاههایی است که باید به آن متصل شوند ، برای این منظور کافی است که قدرت هر دستگاه را جداگانه و در نهایت کل آنها را محاسبه کنید. (در زیر پیوند مصرف برق دستگاه های رایج آورده شده است) توان دستگاه های الکتریکی با وات بیان می شود که معمولاً روی دستگاه های الکتریکی نوشته می شود. نوشته شده است که با ضرب آن عدد در ولتاژ دستگاه ، توان آن بدست می آید. به عنوان مثال ، اگر روی برچسب چاپگری که مستقیماً به برق متصل است (بدون آداپتور) جریان 2 آمپر است ، قدرت چاپگر 220 2 2 ، یعنی 440 وات است.

پس از برآورد قدرت دستگاه ها و تجهیزات ، باید یو پی اس ای انتخاب شود که قدرت آن بیشتر از توان تجهیزات باشد. در حالت عادی UPS ، 1.25 برابر قدرت تجهیزات انتخاب می شود. این مزایای مختلفی دارد:

آ. با توجه به اینکه UPS در حالت FULL LOAD خود کار نمی کند ، منجر به افزایش عمر UPS می شود.

ب - اگر تمام تجهیزات در حال کار باشند ، UPS قادر خواهد بود به راحتی برق خود را تأمین کند. به عبارت دیگر ، یو پی اس حتی در بدترین شرایط نیز بدون مشکل کار خواهد کرد.

J. اگر بار کمی تغییر کند ، نیازی به ارتقا up UPS نیست. به عنوان مثال ، اگر رایانه ای به مجموعه اضافه شود ، دیگر نیازی به تغییر و ارتقا UPS نیست.

نحوه انتخاب قدرت UPS

مصرف برق دستگاه های مختلف

2. قابلیت تنظیم پارامترها:

یو پی اس ها پارامترهای مختلفی دارند که برای عملکرد صحیح یو پی اس باید به درستی تنظیم شوند. این تنظیمات را می توان توسط کارخانه یا کاربر نهایی انجام داد. در بسیاری از مارک ها ، تمام پارامترها در کارخانه تنظیم می شوند و کاربر در انتخاب پارامترها آزادی ندارد. در یو پی اس های سونار ، بیشتر پارامترها توسط کاربر قابل تنظیم هستند. به عنوان مثال ، جریان شارژ ، درصد OVER LOAD های مختلف یکی از پارامترهایی است که کاربر می تواند در یک محدوده خاص تغییر کند.

3. زمان پشتیبانی یا زمان پشتیبان گیری:

از آنجا که در صورت قطع شدن برق ، یو پی اس برای کارکردن به باتری یو پی اس نیاز دارد ، بسیار مهم است که بدانید پس از مشخص شدن میزان مصرف برق دستگاه ، در صورت قطع شدن برق انتظار دارید که یو پی اس چقدر کار کند . به راحتی می توانید یو پی اس را انتخاب کنید ، سپس با دانش مصرف برق و UPS و زمان پشتیبانی می توانید آمپر باتری را محاسبه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.