قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

رینوپلاستی یا جراحی بینی

همیشه در بین خانواده و آشنایان بودند افرادی که دوست داشتن روی بینیشان عملی انجام دهند ولی اطلاعات کافی در این زمینه را دارا نبودند.همینطور بسیاری از مردم همیشه برایشان سوال بوده که عمل رینوپلاستی با عمل بینی چه تفاوت هایی دارد در این مطلب می خواهیم به همین موضوع بپردازیم پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.


همان طور که در جریان هستید بینی تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی دارد. بینی بزرگ به همان گونه که زیبایی را از بین می برد به همین منوال بینی عمل شده زیبایی را دو چندان می کند.عمل رینوپلاستی عملی است که در آن فرد با صرف هزینه به نسبت کم و با تغییر جزئی دارای بینی خوش فرم تری خواهد شد.


 

 

همینطور عمل رینوپلاستی فقط برای زیبایی نیست و برخی از افرادی که دچار نواقصی در بینی خود هستند اقدام به عمل رینوپلاستی می کنند.


جراحی رینوپلاستی باعث می شود مشکلات تنفسی بهبود یابد همینطور کسانی که در اثر حادثه ای بینیشان شکسته، انحراف پیدا کرده و یا به صورت ژنتیکی بینی کجی داشته اند بر طرف شود هیمنطور نوک بینی را فرد هر مدلی که بخواهد تغییر می دهند. به علاوه این عمل باعث می شود فردی که در بینی خود با قوز مواجه است در دو حالت هم گوشتی و هم استخوانی با عمل رینوپلاستی و یا همان عمل پلاستیک بینی این مشکلات رفع شوند.


تفاوتی بین رینوپلاستی بینی با عمل بینی

در ادامه می خواهیم به تفاوت این دو عمل بپردازیم که رینوپلاستی برای چه کارهایی دقیقا کاربرد دارد.

رینوپلاستی همان که در موارد بالا نیز بیان کردیم برای قوز بینی بسیار کاربرد دارد.

کوچک شدن پره های بینی از دیگر مزیت های رینوپلاستی است که باعث می شود سوراخ های بینی کوچکتر دیده شود.

تغییر زاویه بین بینی و لب رخ می دهد.

عرض بینی به مراتب کم می شود.

موارد بالا از عمده مزیت های رینوپلاستی بود در ادامه به مزیت های عمل بینی نیز خواهیم پرداخت.

عمل شکستی بینی که می تواند در اثر تصادف و یا ضربه شدید به بینی برخورده باشد موثر است.

شاخک های بینی به مراتب کوچک می شوند.

پولیپ بینی تقریبا به طور کامل بر طرف می شود.

انحراف بینی که ممکن است در هر فردی ایجاد شود شایع ترین موارد مربوط به عمل بینی بوده که برای شما بیان کردیم.


خلاصه مطلب

در این مطلب سعی کردیم شما را با رینوپلاستی آشنا کرده و تفاوت های عمده این عمل را برای شما بیان کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از آن لذت برده باشید.توصیه می کنیم حتما قبل از عمل با پزشک مربوطه درباره نوع عمل مشورت کنید که چه نوع عملی برای بینی شما مناسب است که بتوانید بهترین و مطلوب ترین نتیجه را بدست آورید. شما میتوانید برای گرفتن راهنمایی و مشاوره بیشتر به تاپ کلینیک مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.