قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

نحوه نصب سپتیک تانک و عملکرد اجزای آن

سپتیک تانک  می تواند به شکل سنگ ، آجر ، کامپوزیت ، HDPE سبک ، کامپوزیت و و باشد و بسته به نوع بدنه ، دستورالعمل نصب متفاوتی دارد. در هر صورت ، برای نصب و پیکربندی آن ، باید تمام مقدمات نصب را آماده کنید. برای ویژگی ، بتن زیر پارتیشن باید حداقل 10 سانتی متر باشد ، دلیل این امر جلوگیری از نشست خاک هنگام بارگیری پارتیشن است.

توجه داشته باشید که اگر سپتیک تانک در حین شارژ نشسته و سطح سپتیک تانک مختل شود ، عملکرد آن صحیح نخواهد بود. سوراخی که سپتیک تانک را در آن قرار می دهید باید نیم متر در هر طرف ایجاد شود و اگر زمین اطراف آن سقوط کرد ، باید بزرگترین سنگر آن را در نظر بگیرید.

عملکرد اصلی سپتیک تانک و کاربرد هر کدام

سیستم ورودی: این سیستم شامل یک لوله پلی اتیلن تک یا دو جداره و یک منحرف کننده ورودی است که به سه روش نصب می شود.

قسمت اول مخزن: این قسمت 66 درصد حجم سپتیک تانک را اشغال می کند و اکثر مواد جامد معلق در کف این ناحیه ته نشین می شوند.

دیوار جداسازی یا بافل میانی: این دیوار از ورود لجن و چربی به مخزن شفاف کننده جلوگیری می کند.

مخزن شفاف سازی: این مخزن حاوی 33 درصد از حجم کل سپتیک تانک است. مواد آلی محلول در پساب قسمت اول طی فرآیند بی هوازی تجزیه می شود و رسوبات این قسمت اجساد میکروارگانیسم ها هستند.

لوله خروجی بیوگاز یا لوله تهویه هوا: قطر لوله تهویه 63 میلی متر است که از طریق آن گازهای تولید شده در طول عملیات بی هوازی سپتیک تانک فاضلاب تخلیه می شود.

سیستم خروجی: این سیستم شامل یک لوله سه طرفه و یک لوله خروجی از سپتیک تانک است و قطر این لوله نباید از قطر لوله ورودی کمتر باشد.

سیستم سایفون - این سیستم در خروجی سپتیک تانک قرار دارد و برای جلوگیری از خروج چربی از سپتیک تانک به داخل گودال خیس استفاده می شود. سیفون نیز در ورودی است تا در صورت عدم استفاده طولانی مدت از بوی نامطبوع فاضلاب از بازگشت آن جلوگیری کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.