قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت ساخت سوله های سبک آماده

امروزه استفاده از سوله برای کارگاه ها یا انبارها یا سالن های ورزشی یک مشکل به حساب می آید چون بیشتر افراد نمی دانند که چه نوع سوله ای را میتوان برای چه نوع از کاری استفاده کرد.

امروز ما میخواهیم نوعی از سوله، به نام سوله های سبک آماده را برای شما شرح داده و کاربردهای آنها را بیان کنیم.

سوله سبک چیست؟

سوله های سبک سوله‌هایی هستند که با وجود قدرت و استحکام بالا، در آنها کمترین میزان فولاد مصرف شود. کاربرد اصلی سوله های سبک در مکان هایی است که نیازمند دهانه ی بزرگ می باشد. نوع دیگر و مشابهی وجود دارد که سوله های فوق سبک و یا لوله ای نامیده می شود و نباید این دو را اشتباه گرفت زیرا دارای تفاوت های زیادی هستند.

سوله های آماده و سبک

مزیت های سوله های سبک

سوله های سبک را نباید به این علت که سبک اند نا کار امد و ضعیف دانست بلکه این نوع سوله ها دارای مزیت هایی همچون :

  • نصب فوری: سوله ابتدا در کارگاه شرکت ساخته می‌شود و سپس در محل پروژه نصب می‌شود.
  • مقاومت بالا: سوله سبک آماده با محاسبات دقیقی طراحی می‌شود که در شرایط سخت آب و هوایی مانند برف سنگین و طوفان‌ها و همچنین زلزله پایداری خود را حفظ کند.
  • این سوله ها به دلیل استحکام بی نظیر خود و زمان نصب کوتاه گزینه ای بسیار مناسب هستند.
سوله سبک برای انبار کارخانه

نحوه قیمت گذاری سوله های سبک آماده

این سوله ها را بر اساس چهار ویژگی قیمت گذاری و مهندسی می‌کنند که شامل موارد زیر می‌شوند.

  • طول سوله: فاصله مناسب برای ستون های این نوع سوله  بین ۶ تا ۹ متر است. همچنین بهتر است که طول سوله کمتر از ۹۰ متر باشد در غیر اینصورت تغییرات دما سبب کاهش استحکام سوله خواهد شد.
  • عرض سوله: عرض این سوله ها به طور میانگین ۲۰ تا ۳۵ متر می باشد. میزان آهنی که برای دهانه مصرف می شود بستگی به استفاده از جرثقیل دارد.
  • ارتفاع سوله: ارتفاع یکی از معیار های تاثیر گذار در براورد قیمت نهایی می‌باشد که قبل از ساخت باید به آن به توجه داشته باشید. ارتفاع سول هرایج در ایران بین ۶ تا ۱۲ متر می‌باشد ولی قبل از انتخاب ارتفاع آن حتما با مشاوران یا کسانی که در این حیطه نخصص دارند؛ متناسب با کاری که شما برای ان میخواهید سوله احداث کنید به مشورت بپردازید.
  • شیب سوله: سقف سوله های سبک را به صورت شیب دار میسازند تا از انباشت برف و باران بر روی آن جلوگیری کنند. شیب این نوع سوله ها بستگی به عرض و یا مقدار دهانه سوله شما دارد که چیزی حدود ۱۰ تا۳۰ درصد روی زاویه شیب سوله تاثیر می گذارد. استفاده مناسب از شیب می تواند سوله را از وزش بادهای شدید و یا حوادث طبیعی دیگر مصون سازد و در مقاومت ان تاثیر گذار باشد.
سوله بارش برف

ساخت سوله سبک آماده:

سوله های سبک همانطور که گفتیم نه تنها ضعیف نیستند بلکه قدرت بالایی دارند. یکی از این موارد استفاده از لوله‌هایی مقاوم برای احداث این سوله ها است که می تواند آن ها را از زلزله ها و باد های شدید در امان نگه دارد.

برای نصب این سوله ها از پیچ و مهره و در بعضی مواقع لازم از جوشکاری استفاده می شود.

هزینه ساخت سوله متناسب با ابعاد سوله و محل نصب آن مشخص می‌شود. برای تعیین ابعاد نیز باید مشخص شود که سوله را برای چه کاربردی می‌خواهید.

سوله های سبک آماده در صورتی که دهانه‌ای کمتر از ۷۰ متر داشته باشند، نیازی به ستون وسط ندارند و حداکثر اندازه برای دهانه سوله ۹۰ متر می باشد.

سوله سبک به دلیل مصرف آهن کمتر در مقایسه با سازه های مشابه خود حدود ۵۰ درصد در سازه و ۳۰ درصد در اجرای فونداسیون مقرون به صرفه می‌باشد.

سوله به عنوان اسکلت ساختمان کار می شود و دیواره‌های آن را می‌توانید با بلوک یا آجر یا ساندویچ‌پنل کار کنید. همچنین برای سقف ساختمان امکان استفاده از ورق‌های سبک و مقاوم وجود دارد.

سوله سبک ارزان

قیمت ساخت سوله های سبک آماده:

قیمت گذاری سوله های سبک بر اساس متر مربع انجام می شود و این قیمت به طور لحظه ای و متغییر است زیرا مواردی همچون نوع ساخت سوله، رنگ، جنس آن و….. در قیمت گذاری تاثیر گذارند و حتما باید کارشناس، محیط احداث سوله را ببیند و براساس نیاز شما از سوله نسبت به زمینی که در ان احداث می شود بر اورد قیمت کند.

سوله های سبک UBM

شرکت آمریکایی MIC، در حدود ۲۰ سال پیش، نسل متفاوتی از سوله های سبک را با سیستمی به نام UBM طراحی کرده که به دلیل قابلیت های ویژه ای از قبیل مقاومت بالا، اجرای سریع و مقرون به صرفه بودن، روز به روز با استقبال بیشتری مواجه شده است.

محبوبیت و تنوع این سیستم در ساخت انواع سوله ها با کاربردهای مختلف تجاری، صنعتی، کشاورزی، ورزشی و انبار به قدری بوده که هم اکنون تمامی کشورهای پیشرفته و بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان از این سیستم در احداث سوله های خود بهره می گیرند.

سیستم UBM برای ساخت و اجرای سوله های بدون اسکلت طراحی شده و با استفاده از آن می توان با سرعتی بالا و طراحی ساده، سوله هایی ارزان قیمت و در عین حال مقاوم به دست آورد. سوله های UBM بدون استفاده از هیچ گونه ستون، خرپا، جوشکاری و حتی چسب یا بتونه کاری ساخته می شوند.

سوله سبک بسیار بزرگ

در اخر از مهم ترین ویژگی های این نوع سوله ها را می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. برخورداری از استاندارد بین المللی
  2. سرعت فوق العاده در طراحی و اجرای سوله
  3. مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی
  4. انعطاف پذیری در طراحی سوله (با طول دلخواه و قابل تغییر در آینده، عرض ۱۰ تا ۲۰ متر و ارتفاع ۵ تا ۱۲ متر) 
  5. سازگاری با محیط زیست به دلیل استفاده از ورق های گالوانیزه
  6. مقاومت بالای سوله (در برابر توفان های تا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت، زلزله ۷ ریشتر)

همچنین شما میتوانید این سوله هارا در صورت عدم نیاز به فروش برسانید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.