قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

power factor در یو پی اس چیست؟!

مشکل در ترکیبی از “دو برابر تبدیل” یو پی اس و ژنراتور اعوجاج ولتاژ ایجاد شده توسط یو پی اس است. ورودی یک UPS دو تبدیل است که در اصل یک یکسو کننده بزرگ است. جریان کشیده شده توسط یو پی اس غیر سینوسی است. این می تواند ولتاژ از برق AC یا یک ژنراتور به غیر سینوسی نیز تبدیل شود. اعوجاج ولتاژ پس از آن می تواند مشکلات در تمام تجهیزات الکتریکی متصل به آن منبع قدرت، از جمله یو پی اس خود شود. همچنین باعث می شود که قدرت بیشتری به در سیم کشی تامین برق به یو پی اس به دلیل پاشنه در جریان دست داده است. این سطح از “سر و صدا” به عنوان یک درصد از “مجموع اعوجاج هارمونیکی از جریان” (THD (من)) اندازه گیری شد. یکسو کننده ها کلاسیک یو پی اس یک (من) سطح THD حدود ۲۵-۳۰٪. برای کاهش اعوجاج ولتاژ، این نیاز به سیم کشی برق و یا سنگین تر ژنراتور بیش از دو برابر بزرگ به عنوان یو پی اس.

ساده خارج از خط روشن برق حالت ترکیب یکسو کننده تمام موج ساده متصل به یک ذخیره کننده انرژی خازن بزرگ است. چنین SMPS رسم در حال حاضر از خط AC در پالس های کوتاه زمانی که برق ولتاژ لحظه ولتاژ در سراسر این خازن فراتر می رود. در طول بخش باقی مانده از چرخه AC خازن انرژی به منبع تغذیه فراهم می کند.

به عنوان یک نتیجه، جریان ورودی پایه مانند برق حالت روشن است هارمونیک بالا و ضریب قدرت نسبتا کم است. این کار باعث ایجاد بار اضافی بر روی خطوط برق، حرارت سیم کشی ساختمان ترانسفورماتور ابزار و استاندارد موتور AC افزایش می دهد، و ممکن است مشکلات ثبات در برخی از برنامه های از جمله در سیستم ژنراتور اضطراری یا ژنراتور هواپیما شود. هارمونی را می توان با فیلتر حذف، اما فیلتر گران قیمت هستند. بر خلاف ضریب قدرت جابجایی ایجاد شده توسط بارهای القائی یا خازنی خطی، این اعوجاج را نمی توان با افزودن یک جزء تک خطی را اصلاح کرد. مدارهای اضافی مورد نیاز برای مقابله با اثر پالس فعلی مختصر. قرار دادن یک مرحله تنظیم افزایش هلی کوپتر در حال حاضر پس از یکسو خارج از خط (به اتهام خازن ذخیره سازی) می توانید ضریب قدرت درست، اما پیچیدگی و هزینه افزایش می دهد.

در سال ۲۰۰۱، اتحادیه اروپا به اجرا گذاشته استاندارد IEC / EN61000-3-2 به مجموعه ای از محدودیت در هارمونیک جریان ورودی AC تا هارمونیک ۴۰ برای تجهیزات بالا ۷۵ W. استاندارد چهار کلاس تجهیزات بسته به تعریف آن نوع و شکل موج جریان. محدودیت دقیق ترین (کلاس D) برای رایانه های شخصی، مانیتور کامپیوتر، و گیرنده های تلویزیون است. به مطابق با این شرایط، مدرن برق سوئیچ حالت به طور معمول شامل یک مرحله اضافی اصلاح ضریب توان (PFC).

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.