قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

اصطلاحات رایج یو پی اس - قسمت3

کارآیی: کارآیی به صورت وات خروجی AC تقسیم بر وات ورودی AC تعریف می‌شود. کل کارآیی بار standby یا Line Interactive UPS بین 95٪ تا 98٪ می‌باشد و بین 90٪ تا 95٪ برای سیستم تبدیل Online Dual می‌باشد. کارآیی بار کامل به صورت نسبت بین وات خروجی UPS مذکور تقسیم بر برق ورودی به وات تعریف می‌شود. برای کارآیی AC به DC بهInverter Efficiency رجوع کنید.

EIA (انجمن صنعتی الکترونیک): انجمن با اعضای استرالیایی برای کمک به توسعه صنعت الکترونیک ملی

EIA 232: RS232 سابق، اینک EIA 232 یک استاندارد ارتباطی برای انتقال سیگنال سریال بین کامپیوتر ابزار پیرامون. ماکزیمم فاصله حدود 50 فوت است. بطور کلی ارتباط بین UPS به کامپیوتر بوسیله رابط 9 یا 25 Pin D-Type بطور مستقیم یا از طریق مودم یا خط تلفن صورت می‌گیرد.

EIA 422: RS422 سابق، اینک EIA 422 یک استاندارد ارتباطی برای انتقال سیگنال سریال بین کامپیوترها و ابزار پیرامون است. ماکزیمم فاصله 4000 فوت است. یک درایور می‌تواند به بیش از 10 رسیور وصل شود.

EIA 485: RS485 سابق، اینک EIA 485 یک استاندارد ارتباط دو سیم برای انتقال چند نقطه‌ای سیگنال سریال است. ماکزیمم فاصله 4000 فوت (m1200) است. استاندارد تا 32 درایور و 32 رسیور در یک مسیر (buss) را مشخص می‌کند.

Electromechanical UPS: یک منبع برقی غیرقابل وقفه الکترومکانیکی که متشکل از سخت‌افزار اضافی و موتور ـ ژنراتور است که انرژی کوتاه‌مدت را با بکارگیری انرژی جنبشی ذخیره شده در یک چرخ لنگر را تأمین می‌کند. آن معمولاً در تجهیزات پرقدرت با تأمین انرژی عبوری از قطعی برق اولیه تا به کار افتادن ژنراتور بک‌آپ (پشتیبان) بکار برده می‌شود. آن کارآیی بیشتر بواسطه حالت standby و اطمینان‌پذیری بالا بواسطه نبود باطری را ایجاد می‌کند.

EMC: توان عملکرد تجهیزات برای انجام فانکشن خود بدون ایجاد تجزیه و غیرقابل قبول بواسطه Electromagnetic Interference به یا از تجهیزات دیگر در همان محیط.

EMI: اغتشاش الکترومغناطیسی تولید شده عمدتاً با تبدیل مدارها و ابزار که لیمیت‌های عملکرد تجهیزات برقی را مختل، مسدود یا کاهش می‌کند.

ENV 50091: استاندارد اروپایی مشابه IEC 62040 منتشره توسط Cenelec به IEC 62040 رجوع کنید.

Energy Star Label: لیبل‌های Energy Star بر روی ابزار و وسایل خانگی دیده می‌شود که مقیاسهای کارآیی انرژی منتشره از سوی دپارتمان U.S انرژی و سازمان حفاظت محیط‌زیست U.S را رعایت کرده‌اند. برنامه برچسب Energy star شامل بیشتر وسایل برقی خانگی بجز فرها و انواع اجاق‌هاست. می‌توان تخفیف‌هایی برای خرید وسایل جدید Energy star را دریافت کند وقتی وسایل قدیمی خود را تعویض می‌کنید.

EPO (برق ضروری خاموش). مدول فانکشنال در یو پی اس که امکان خاموشی دستی یو پی اس در شرایط ضروری را می‌دهد شبیه خطرات ایمنی یا آتش‌سوزی در حالیکه تمامی ولتاژهای خروجی را از کار می‌اندازد.

باطری خارجی: یک باطری قرار گرفته خارج از محفظه برقی. در موارد خاص، باطری خارجی علاوه بر باطری داخلی برای افزایش زمان Backup وصل می‌شود.

Fault clearing: توان جداسازی شاخه بار مدار کوتاه با خطای مدارشکن یا فیوز آن.

Ferrorsonant UPS: یک UPSstem که تثبیت ولتاژ خروجی را بوسیله ترانسفورماتور خروجی ویژه، با کاربرد ولتاژ ثابت ویژه هسته آهن اشباع شده ترانسفورماتورها انجام می‌دهد. برای بکارگیری جریان گرفته شده از وارون‌ساز با ترانسفورماتور مغناطیسی، یک خازن برای تشکیل فیلتر LC رزونانس موازی که به فرکانس UPS تنظیم شده، افزوده می‌شود.

FET (ترانزیستور اثر میدانی): یک ترانزیستوری که در آن جریان بین پایانه‌های برق از طریق پایانه کین به وسیله میدان الکتریکی با کشیدن برق درایو (محرک) بسیار پایین کنترل می‌شود. آن به عنوان بخش سوئیچ فرکانس در وارون‌سازهای UPS کم‌قدرت به کار برده می‌شود.

Float chargins: متد شارژ ولتاژ ثابت به Float Voltage رجوع کنید.

Float Currente: جریان بدست آمده توسط باطری باردار در حالت شارژ شناور.

Folat voltage: ولتاژ DC کاربردی برای باطری توسط شارژ در حالت شارژ ولتاژ ثابت. کمیت ولتاژ شناور در 25 درجه سلسیوس، V/cell3/2 برای باطری Lead-Acid و V/cell42/1 برای باطری نیکل ـ کادمیم. برای بسط طول عمر باطری، ولتاژ شناور باید با دما بر اساس پیشنهاد تولیدکنندگان باطری تنظیم شود.

Flooded batteries: باطری‌های الکترولیت مرطوب با بررسی و افزون آب از طریق کلاهک‌های سوراخ‌دار باید بطور دوره‌ای از این باطری‌ها محافظت کرد. این باطری‌ها، اطمینان‌پذیری 20 تا 30 سال کارکرد را دارند.

آنها به فضای کف بیشتر، سیستم‌های تهویه نیاز دارند که محل اختصاص یافته به محفظه باطری را محدود می‌سازد.

Flywheel UPS: سیستم بک‌آپ و پشتیبانی الکترومکانیکی که از انرژی عبوری ذخیره شده در چرخ لنگر برای پشتیبانی بار بعد از قطعی برق ذخیره شده است تا زمانی که ژنراتور محلی به کار افتد به UPS الکترومکانیکی رجوع کنید.

Grounding: وصل‌کننده شاسی یو پی اس به زمین حفاظتی خارجی.

Harmonics: بخش سینوسی موج دوره‌ای که دارای فرکانسی است که مضرب انتگرال فرکانس منبع اصلی است.

UPSهای فرکانس: این واژه گاهی اوقات برای سیستم‌هایی به کار برده می‌شود که شکل موج‌های فرکانس در وارون‌ساز UPS داخلی را به کار می‌گیرد. سوئیچ وارون‌ساز با شکل موج فرکانس حامل بسیار اولتراسونیک تنظیم می‌شود پهنای پالس با شکل موج فرکانس خروجی سیستم سینوسی تنظیم می‌شود. فرکانس حامل با فیلتر کم‌عبور برای فراهم کردن شکل موج خروجی 50 یا Hz60 سینوسی کاهش می‌یابد. این تکنیک امروزه در تقریباً تمامی سیستم‌های آن‌لاین و Line Interactiveاستاندارد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.