قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قطعی خودکار یو پی اس

یکی از خاصیت های با ارزش سیستمهای یو پی اس بالاخص وقتی که برای برق رسانی کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد خاصیت قطعی خودکار می باشد. این خاصیت به یوپی اس (یو پی اس) اجازه میدهد که قبل از تمام شدن وقت پشتیبانی باتری یو پی اس کامپیوتر شما را خاموش کند. تصور کنید که یک کامپیوتر بدون ویژگی خاموش شدن خودکار مشغول کاراست. ناگهان برق می رود و یو پی اس از انرژی باتری استفاده می کند و قطع برق در حالی که هیچکس حضورندارد تا کاری برروی کامپیوتر انجام دهد ادامه می یابد. بالاخره انرژی باتری یو پی اس نیزبه اتمام میرسد و خروجی یوپی اس قطع می گردد و کامپیوتر نیز ناگهان خاموش می شود. دراین حالت تمام کاری که یو پی اس انجام داده است ایجاد تاخیر درخاموش شدن اجتناب ناپذیر کامپیوتر بوده است و نه بیشتر و این درحالی است که ممکن است هنوزبرنامه فعالی وجود داشته باشد که لازم است قبل ازخاموش شدن کامپیوتر به آن سر و سامان داد.
معمولا یکیو پی اس باقابلیت خاموش کردن اتوماتیک ، از کنترل نرم افزاروسخت افزار که میکرو پروسسورآنرا به کامپیوتر وصل می کند استفاده می نماید. می توان پارامترها را به گونه ای تنظیم کرد تا اگر قطعی برق برای مدت زیادی ادامه داشته باشد یو پی اس ، کامپیوترتان را خاموش کند. برای مثال ممکن است شما بخواهید کامپیوترتان تا زمانی که 80% باتری تخلیه شده است از انرژی باتری استفاده کند و سپس یو پی اس ،کامپیوتر شما را خاموش کند. در این لحظه نرم افزاریوپی اس یک فرآیند خاموش سازی را فعال خواهد کرد تا برنامه های شما را بسته و سیستم را غیر فعال نماید. همچنین اگر یو پی اس دارای قابلیت shutdownباشد خود نیز می تواند خاموش شود.
البته اگر شما هیچگاه بدون ملاحظه برنامه ای را برروی کامپیوتر خود اجرا نکنید و مراقب باشید که وقتی نیازی به کامپیوتر ندارید آنرا خاموش نمایید، احتمالاً به این ویژگی نیازی نخواهید داشت. ولی داشتن آن هنوز یک قابلیت مفید است. زیرا عده بسیار کمی از مردم کامپیوتر خود را زمانی که باید، خاموش می کنند.
توجه:
این ویژگی عاری از خطا نیست. ساختار بعضی ازبرنامه های کاربردی کامپیوتر ضعیف است و نمی توانند به درخواستی به پیامی که از طرف سیستم عامل برای بستن خود دریافت می کنند پاسخ مناسب دهند. اگر شما فایل بازی دارید و کامپیوتر را ترک می کنید (کاری که هرگز نباید انجام دهید) ممکن است نرم افزار به جای بستن فایل برروی جمله “آیا میخواهید این را ذخیره کنید؟” گیر کند و ناچار شود سیستم عامل را برای خاموش کردن کامپیوتر ناگهان ازکاربیاندازد. اکثر اوقات این قابلیت بسیار مفید است ولی هیچگاه کار را به قضا و قدر نسپارید. وقتی که کارتان تمام شد، فایل خود را ذخیره کنید و برنامه را ببندید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.