قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

قیمت فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس ، قیمت یو پی اس , باطری یو پی اس , فروش ups، فروش انواع یو پی اس ، باتری شارژر , فروش یو پی اس , باتری یو پی اس

راهنمایی هایی در حیطه خرید یو پی اس


لازم به ذکر است که این مقاله طی دو مطلب خدمت شما ارائه خواهد شد.

قسمت اول :

از نظر فنی ساختمان یو پی اس به‌این شکل است که:

برق وارد شونده به یک تبدیل کننده وارد میشود سپس با رگولاسیون که در خروجی اتفاق می افتد به بار مصرفی وارد میشود. یک مولد انرژی باتری زمان خاموشی برق , انرژی لازمه را فراهم آورده و به منظور حفظ انرژی در هنگام سوئیچ شده از باتری به برق و به صورت برعکس از خازن استفاده می شود .
از جمله فناوری های ساختاری یو پی اس عبارتند از :

Standby
Line-Interactive
Ferro Resonant
Double Conversion
Delta Conversion

در این مطلب تلاش خواهیم کرد که سه تکنولوژی از 5 تکنولوژی بالا را خدمتتان معرفی کنیم :

Line-Interactive Technology

در این فناوری ساختاری یو پی اس برق ورودی به قسمت Interface Power وارد شده و باعث فراهم آمدن انرژی مربوطه و به طور همزمان پروسه شارژ باتری طی میشود.

تکنولوژی اینورتر در شرایط طبیعی (برق شهر) موظف به شارژ کردن باتری و در شرایط خاموشی ، موظف به تولید کردن برق به حالت سینوسی از انرژی موجود در باتری است.

Ferro Resonant Technology

در این تکنولوژی در شرایط طبیعی (برق شهر) اینورتر به حالت قطع است و ورودی انرژی به طور مستقیم برای فراهم کردن خروجی وارد ترانس میشود.

Double Conversion Technology

در این تکنولوژی برای تشکیل انرژی خروجی، یک وعده تبدیل انرژی AC به DC و یک بار دیگر تبدیل DC به AC اتفاق میفتد به این دلیل به اینگونه ساختارهاDouble Conversion اتلاق میشود در ابتدا ولتاژ وارد شونده به DC تبدیل می‌شود تا میزان وابستگی به برق ورودی پایین بیاید و پس از آن خروجی از این ولتاژ تشکیل خواهد شد.

ادامه این مقاله در مطلب بعدی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.